• Головна
  • Підприємців Житомирщини навчають орієнтуватися на міжнародні ринки
12:03, 6 липня 2017 р.

Підприємців Житомирщини навчають орієнтуватися на міжнародні ринки

Однією із складових успіху економічного розвитку будь-якої країни – міжнародна торгівля та її позитивний баланс. Втративши ринок «північного сусіда», українські виробники змогли переорієнтуватися на нових споживачів – ЄС, Китай, Індія та інші країни.

Про експорт та нові можливості для бізнесу говорили сьогодні, 6 липня, на тренінгу для підприємців Житомирщини за участю директора департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Олексія Шатила.

Тренінг проводили представники Офісу з просування експорту при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України.

Зокрема на тренінгу говорили чому потрібно експортувати, які можливості для підкорення міжнародних ринків доступні українському бізнесу та як використати ці можливості правильно.

Довідково. Офіс з просування експорту є консультативно-дорадчим органом при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, який було створено як «єдине вікно» допомоги українським експортерам у виході на іноземні ринки.

Стратегічна мета Офісу – допомагати українському бізнесу бути успішним на закордонних ринках шляхом:

  • розвитку експортних компетенцій українського бізнесу
  • промоції українських товарів та послуг за кордоном
  • допомоги в налагодженні співробітництва та партнерства між українським та закордонним бізнесом.

Офіс надає допомогу за напрямами:

  • інформація та аналітика;
  • експортний консалтинг;
  • освітня платформа;
  • бізнес-можливості;
  • міжнародні державні закупівлі;
  • B2G майданчик;
  • платформа SheExports.

Офіс націлений на створення повноцінної інституції з підтримки експорту в Україні та забезпечення експортоорієнтованої екосистеми, що діятиме за участі державних інституцій та бізнес-спільноти.

#житомир #рідприємці #тренінг #ринок
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...