
14:36, 26 жовтня 2017 р.
У Житомирі провели навчальний інтенсив«Marketing Days»
З нагоди професійного свята студенти та викладачі кафедри маркетингу Житомирського національного агроекологічного університету 25 жовтня організували навчальний інтенсив«Marketing Days» присвячений Дню маркетолога, у рамках якого своїм досвідом та секретами ділилися успішні місцеві представники сфери маркетингу.
Що таке маркетинг і які реальні перспективи відкриває така спеціальність відзначила доцент кафедри маркетингу ЖНАЕУ Наталія Степаненко. Вона також представила студентів, які вже навчаються за цією спеціальністю, при чому деякі з них виявилися зацікавленість ще у старших класах.
Степаненко трохи розповіла про формат роботи інтенсивну та презентувала власну доповідь на тему «Сторітеллінг Нобелівського рівня «Що дорожче: пляшка вина за 50$ чи 500$?».
«Навчальний інтенсив «M&D’s» – це унікальна освітня платформа від лідерів професійної думки, маркетологів-практиків та студентів-авторів успішно реалізованих проектів», - пояснила викладач ЖНАЕУ.
Учасниками заходу стали не лише студенти і викладачі агроуніверситету, а навіть школярі і представники інших ВНЗ, активісти тощо.
В рамках навчального інтенсивну «Marketing Days» учасники протягом дня могли прослухати цікаві доповіді та презентації від запрошених гостей, виконували практичні завдання, спілкувалися, ділилися ідеями, тощо.
Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
KSE Foundation втретє інвестує $1 млн у розвиток українських талантів: Як отримати грант Talents for Ukraine?
Новини компаній
15:00
24 березня
20:35
23 березня
ТОП новини
Оголошення
16:06, Вчора
10:18, 21 березня
3
10:49, 22 березня
23
live comments feed...