• Головна
  • У Житомирі провели навчальний інтенсив«Marketing Days»
14:36, 26 жовтня 2017 р.

У Житомирі провели навчальний інтенсив«Marketing Days»

З нагоди професійного свята студенти та викладачі кафедри маркетингу Житомирського національного агроекологічного університету 25 жовтня організували навчальний інтенсив«Marketing Days» присвячений Дню маркетолога, у рамках якого своїм досвідом та секретами ділилися успішні місцеві представники сфери маркетингу.

Що таке маркетинг і які реальні перспективи відкриває така спеціальність відзначила доцент кафедри маркетингу ЖНАЕУ Наталія Степаненко. Вона також представила студентів, які вже навчаються за цією спеціальністю, при чому деякі з них виявилися зацікавленість ще у старших класах.

Степаненко трохи розповіла про формат роботи інтенсивну та презентувала власну доповідь на тему «Сторітеллінг Нобелівського рівня «Що дорожче: пляшка вина за 50$ чи 500$?».

«Навчальний інтенсив «M&D’s» – це унікальна освітня платформа від лідерів професійної думки, маркетологів-практиків та студентів-авторів успішно реалізованих проектів», - пояснила викладач ЖНАЕУ.

Учасниками заходу стали не лише студенти і викладачі агроуніверситету, а навіть школярі і представники інших ВНЗ, активісти тощо.

В рамках навчального інтенсивну «Marketing Days» учасники протягом дня могли прослухати цікаві доповіді та презентації від запрошених гостей, виконували практичні завдання, спілкувалися, ділилися ідеями, тощо.

Прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#житомир #маркетинг #інтенсив
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...