• Головна
  • Легалізація заробітної плати – на контролі у податкової служби
13:47, 31 серпня 2012 р.

Легалізація заробітної плати – на контролі у податкової служби

Нещодавно у Житомирській міській раді відбулося засідання виконавчого комітету, на якому одним серед основних розглядалося питання виконання міського бюджету за І півріччя 2012 року.
Аналізуючи виконання доходної частини міського бюджету, директор департаменту бюджету та фінансів міської ради Сергій Гаращук зазначив, що за 6 місяців цього року до міського бюджету додатково надійшло плати за землю – 4,2 млн. грн., майже 900 тис.грн. – понад план податку на прибуток підприємств комунальної власності Це ті платежі, на які прямо чи опосередковано впливає орган місцевого самоврядування.
Разом з тим, як повідомив Сергій Гаращук, за 6 місяців поточного року місцевий бюджет недоотримав 16,8 млн. грн. Причинами такої ситуації є те, що з 2007 жодного року не була скоригована база платників, яка береться Міністерством фінансів для обрахунку планових доходів на кожний фінансовий рік, виходячи з даних трьох останніх років.
У засіданні брав участь і заступник начальника ДПІ у м.Житомирі Вадим Хоменко, який відзначив, що у місцевому бюджеті податок з доходів фізичних осіб складає 76, 9 %, тобто є основним джерелом надходжень. За 7 місяців 2012 року податку з доходів фізичних осіб надійшло 248,1 млн.грн. Приріст находжень в порівнянні з аналогічним періодом минулого року складає майже 15,6 млн.грн.
Під час засідання виконкому відзначено, що сьогодні пріоритетним завданням податкової служби є виведення заробітної плати «із тіні», недопущення виплати працюючим заробітної плати нижче встановленого законодавством рівня та затримки виплати заробітної плати.
Аби впоратися з цим завданням, необхідно консолідувати зусилля органів виконавчої влади, контролюючих та правоохоронних органів. Державна податкова службою міста систематично вживає заходи для того, аби суттєво зменшити обсяги тіньової зарплати. Використовуються всі можливі засоби впливу: зустрічі за «круглим столом», роз’яснювальна робота, у т.ч. через ЗМІ, щодо дотримання норм чинного законодавства керівниками підприємств, установ та організацій. Так, за липень 2012 року заслухано на нарадах з керівництвом ДПІ у м.Житомирі 16 керівників підприємств, які виплачували заробітну плату у розмірах нижче  мінімальної. До виконавчого комітету Житомирської міської ради передано матеріали по 15 податкових агентах, якими мінімізувалась виплата заробітної плати, матеріали по 27 суб’єктах господарювання передано до Державної територіальної інспекції праці у Житомирській області та до прокуратури м.Житомира.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...