15:27, 12 лютого 2018 р.
На Житомирщині скарги щодо перевезення пасажирів вирішуються одразу у телефонному режимі
Скарги, які надходять від жителів області щодо перевезення вирішуються із перевізником одразу ж у телефонному режимі.
Про це розповіли в управлінні дорожнього будівництва та інфраструктури облдержадміністрації.
«Якщо на «гарячу лінію» надходить скарга, ми одразу вирішуємо у телефонному режимі із перевізником це питання. Найчастіше скарги пов’язані із тим, що у перевізників ціни вказані без страхового і станційного збору, а в касах з ними. Далі вже надаємо відповідь людині, яка звернулася», – сказав начальник відділу транспорту і зв’язку Валерій Ясинецький.
Загалом в управління надійшло близько 10 скарг.
Якщо на певному маршруті тариф не зменшився або зменшився, але становить більше, ніж +15%, – повідомляйте про це за телефоном гарячої лінії профільного управління (0412) 47-46-52.
Нагадаємо, що Питання з підвищенням тарифів на приміських та міжміських маршрутах Житомирщини врегулювали.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:00
16 січня
ТОП новини
Оголошення
07:48, 6 січня
16:29, 16 січня
live comments feed...