• Головна
  • На Житомирщині скарги щодо перевезення пасажирів вирішуються одразу у телефонному режимі
15:27, 12 лютого 2018 р.

На Житомирщині скарги щодо перевезення пасажирів вирішуються одразу у телефонному режимі

Скарги, які надходять від жителів області щодо перевезення вирішуються із перевізником одразу ж у телефонному режимі.

Про це розповіли в управлінні дорожнього будівництва та інфраструктури облдержадміністрації.

«Якщо на «гарячу лінію» надходить скарга, ми одразу вирішуємо у телефонному режимі із перевізником це питання. Найчастіше скарги пов’язані із тим, що у перевізників ціни вказані без страхового і станційного збору, а в касах з ними. Далі вже надаємо відповідь людині, яка звернулася», – сказав начальник відділу транспорту і зв’язку Валерій Ясинецький.

Загалом в управління надійшло близько 10 скарг.

Якщо на певному маршруті тариф не зменшився або зменшився, але становить більше, ніж +15%, – повідомляйте про це за телефоном гарячої лінії профільного управління (0412) 47-46-52.

Нагадаємо, що Питання з підвищенням тарифів на приміських та міжміських маршрутах Житомирщини врегулювали.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#житомирщина #маршрутки #скарги #телефон
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...