• Головна
  • На "гарячу лінію" 15-80 звернулися 2000 житомирян
15:50, 21 березня 2019 р.
Надійне джерело

На "гарячу лінію" 15-80 звернулися 2000 житомирян

Комунальне підприємство «Міський інформаційний центр» Житомирської міської ради, більш відомий серед мешканців міста, як «служба 15-80», від початку року отримало більше 2 тисяч звернень. Здебільшого  житомиряни  звертаються щодо координації дій комунальних служб, питань перегляду камер спостереження, чи інших важливих для міста проблем.

Керівник підприємства Олександр Климчук зазначає, що найчастіше житомиряни  звертаються до них  з такими питаннями:

  • виникнення аварійних ситуацій водопостачання/водовідведення, теплопостачання,
  • порушення графіку руху громадського транспорту;
  • ремонту дорожнього покриття;
  • виникнення надзвичайних ситуацій (пожеж, аварій) та ін.

«Якщо Ви стали свідком аварійної ситуації, виникли проблеми в житлово-комунальній сфері або Вас цікавлять будь-які питання життєдіяльності міста, зателефонуйте на  короткий номер 15−80 або на (0412) 481-481 (з мобільного). Для отримання матеріалів з архіву камер відеоспостереження потрібно звернутися за адресою Майдан Перемоги, 8», - розповідає О.Климчук.

На "гарячу лінію" 15-80 звернулися 2000 житомирян, фото-1
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#15-80 #аварія #аварійка #порив #камера спостереження
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...