На "гарячу лінію" 15-80 звернулися 2000 житомирян

Комунальне підприємство «Міський інформаційний центр» Житомирської міської ради, більш відомий серед мешканців міста, як «служба 15-80», від початку року отримало більше 2 тисяч звернень. Здебільшого  житомиряни  звертаються щодо координації дій комунальних служб, питань перегляду камер спостереження, чи інших важливих для міста проблем.

Керівник підприємства Олександр Климчук зазначає, що найчастіше житомиряни  звертаються до них  з такими питаннями:

  • виникнення аварійних ситуацій водопостачання/водовідведення, теплопостачання,
  • порушення графіку руху громадського транспорту;
  • ремонту дорожнього покриття;
  • виникнення надзвичайних ситуацій (пожеж, аварій) та ін.

«Якщо Ви стали свідком аварійної ситуації, виникли проблеми в житлово-комунальній сфері або Вас цікавлять будь-які питання життєдіяльності міста, зателефонуйте на  короткий номер 15−80 або на (0412) 481-481 (з мобільного). Для отримання матеріалів з архіву камер відеоспостереження потрібно звернутися за адресою Майдан Перемоги, 8», - розповідає О.Климчук.

На "гарячу лінію" 15-80 звернулися 2000 житомирян, фото-1
15-80 аварія аварійка порив камера спостереження
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі