• Головна
  • Нові правила прийому петицій до Житомирської міської ради
12:02, 23 квітня 2019 р.
Надійне джерело

Нові правила прийому петицій до Житомирської міської ради

Нові правила прийому петицій до Житомирської міської ради

Сьогодні, 23 квітня, депутати Житомирської міської ради затвердили Статут Житомирської міської об’єднаної територіальної громади, де однією із форм безпосередньої участі територіальної громади у вирішенні питань місцевого значення визначено електронні петиції.

У Статуті Житомирської міської об’єднаної територіальної громади електронна петиція визначена як особлива форма колективного звернення громадян до органів місцевого самоврядування територіальної громади, міського голови, яке здійснюється через офіційний веб-сайт Ради або веб-сайт громадського об’єднання, яке здійснює збір підписів на підтримку електронної петиції, щодо будь-якого питання, яке належить до компетенції Ради та її виконавчих органів.

Електронна петиція, адресована органу місцевого самоврядування, розглядатиметься у порядку, передбаченому законом, за умови можливості ідентифікації особи заявника через електронний цифровий підпис або Bank-ID та за умови збору на її підтримки  не менш як 300 підписів громадян протягом 30 днів з дня оприлюднення петиції. Також при зборі підписів на підтримку електронної петиції для всебічного врахування думки громадськості може бути передбачено технічну можливість висловитися проти петиції.

Стаття 15 Статуту Житомирської міської об’єднаної територіальної громади визначає такий Порядок розгляду електронної петиції:

  • Інформація про початок розгляду електронної петиції, яка в установлений строк набрала необхідну кількість підписів на її підтримку, оприлюднюється управлінням по зв’язках з громадськістю міської ради на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради не пізніш як через три робочі дні після набрання необхідної кількості підписів на підтримку петиції.
  • Міський голова, секретар міської ради або заступники міського голови невідкладно, але не пізніше ніж через три робочі дні після набрання необхідної кількості підписів на підтримку електронної петиції, направляють її на розгляд до відповідного виконавчого органу міської ради, предметом відання якого є порушене автором петиції питання.
  • Виконавчий орган міської ради у термін десять робочих днів після отримання електронної петиції розглядає її, у разі необхідності готує проект відповідного рішення виконавчого комітету або міської ради, надає відповідь заявнику.
  • У разі визнання за доцільне викладені в електронній петиції пропозиції можуть реалізовуватись органом, якому вона адресована, шляхом прийняття з питань, віднесених до його компетенції, відповідного рішення.
  • У разі підготовки проекту рішення виконавчий орган міської ради є суб’єктом подання проекту рішення на розгляд виконкому або міської ради.
  • При розгляді проекту рішення постійною комісією, у разі необхідності, запрошується автор електронної петиції, залучаються фахівці, спеціалісти, інші особи виконавчого органу Житомирської міської ради та інших державних органів.
  • Розгляд електронної петиції, висновок або рекомендація постійної комісії щодо електронної петиції, проекту рішення з питання, зазначеного в електронній петиції, здійснюється Житомирською міською радою на найближчому пленарному засіданні у порядку, визначеному Регламентом Житомирської міської ради.
  • Інформація про результати розгляду електронної петиції надсилається автору електронної петиції на вказану під час реєстрації електронну адресу, а також оприлюднюється на офіційному веб-сайті Житомирської міської ради.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#петиція #громадськість #Житомирська міська рада #звернення
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...