• Головна
  • За права дітей обирати улюблену справу – мережа АЗК «БРСМ-Нафта» стала генеральним партнером національного проекту «Місто професій»
Новини компаній
14:14, 30 вересня 2019 р.

За права дітей обирати улюблену справу – мережа АЗК «БРСМ-Нафта» стала генеральним партнером національного проекту «Місто професій»

Новини компаній

Соціально важливі ініціативи – одна з невід’ємних складових корпоративної культури компанії. Відтепер «БРСМ-Нафта» допомагає малюкам визначатися з майбутньою професією. Так, за словами організаторів, формується нація фахівців свідомого вибору.

За права дітей обирати улюблену справу –  мережа АЗК «БРСМ-Нафта» стала генеральним партнером національного проекту «Місто професій», фото-1

Підтримка спорту, здорового способу життя, допомога талановитій молоді, опіка над літніми людьми з особливими потребами та вихованцями дитячих будинків – ці та інші соціальні проекти, ініційовані «БРСМ-Нафта», входять до корпоративної програми, що триває вже не перший рік і єтрадиційною для компанії.

З вересня 2019 року «БРСМ-Нафта» стала генеральним партнером великого національного проекту, що дає малюкам можливість познайомитися з різними професіями, розкрити свій потенціал і обрати справу до душі. На жаль, за статистикою, сьогодні понад половину випускників вишів не працюють за фахом. Причина цього полягає у відсутності вчасної профорієнтації, браку інформації та шаблонному ставленні до вибору спеціальності. Тож нова ініціатива покликана виправити ситуацію.

У рамках національного проекту «Місто професій» «БРСМ-Нафта» представляє дитячий автозаправний комплекс, де дітлахи можуть спробувати себе в ролі операторів станції, пістолетників, автовласників тощо. Тут можна покататися на машинці, власноруч заправити авто, а також побути помічником на касі – розрахувати клієнта за пальне та допомогти приготувати їжу та напої. Адже справжня станція «БРСМ-Нафта» – це не лише бензин, а й цілий сучасний відпочинковий комплекс, де водії можуть випити кави, смачно пообідати, придбати різноманітні товари. Ця ідея повністю втілена і в дитячій мініатюрі АЗК в «Місті професій». Діти отримують майстер-клас, в ігровій формі опановують ази професії та дістають перший дорослий досвід, що в майбутньому допоможе їм правильно зорієнтуватися у виборі спеціальності. Сумлінна праця не залишається без винагороди: зароблені умовні гроші (гривники) можна витратити на сувеніри чи солодощі – все як у дорослому житті. 

Керівник корпоративних комунікацій «БРСМ-Нафта» Аліна Адаменко зазначає: «Мета нашої участі у проекті – показати діткам реальний світ професій, дати можливість повчитися, зрозуміти, як усе влаштовано на автозаправних комплексах. Гра – це природно для дитини. Вона розвиває уяву, образне мислення, дозволяє реалізуватися і водночас – пізнавати складний і цікавий світ». 

Проект мандрує різними містами України. Імпровізоване «Місто професій» розгортається у паркових зонах, його відвідують тисячі маленьких гостей. 28 вересня проект побував у Житомирі. Батьки, що завітали на майданчик «БРСМ-Нафта», наголосили, що хочуть, аби діти реалізувалися в житті, тому вдячні за можливість такого досвіду. Наступний пункт знайомства малюків із «БРСМ-Нафта» – Київ. 5 жовтня у столичному парку ім. Шевченка на дітлахів чекатиме спеціальна локація, що відтворить усі особливості роботи АЗК.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення