Міська рада придбала всесезонну вакуумно-підмітальну машину за два мільйони гривень

Більше двох мільйонів гривень довдедеться викласти "Управлінню автомобільних шляхів" Житомирської міськради за всесезонну вакуумно-підмітальну машину.

Згідно "Віснику державних закупівель" постачальником товару стала ТОВ "Лиго Сервис" з Черкас. Всього на тендер надійшло три пропозиції.

Згідно з технічної документації Управління автомобільних шляхів хотіло придбати спеціальний автомобіль МДК-1А (або еквівалент). Він повинен забезпечувати вологе вакуумне прибирання дорожніх поверхонь автомобільних шляхів, площ та вулиць із асфальтобетонним та бетонним покриттям, бруківки та тротуарної плитки, у тому числі із значним пошкодженням дорожнього покриття. Бажане шассі - МАЗ-5551 (або еквівалент).

Всього документація нараховує більше 50 вимог до машини і її устаткування, включаючи устаткування в кабіні водія. Наприклад всмоктувальне сопло має юути з правого боку шириною не менше 750мм. Діаметр всмоктувального каналу не менше 250 мм. Сопло повинно бути встановлене на опорні колеса з амортизуючим (компенсуючим) пристроєм.

Очевидно, управління хотіло придбати цілком конкретний автомобіль.

Але за місяць по тому вимоги до автомобіля були змінені. Новий автомобіль мав бути всесезонним на шасі автомобіля МАЗ-5337. Вакуумне підмітально-прибиральне обладнання, сніжний відвал, повинні бути встановлені на одному шасі вантажного автомобіля.

Нове техзавдання містило майже в два рази більше вимог. Очевидно, що корективи були внесені через нестачу снігоприбиральної техніки в місті.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку