За словами очільника департаменту житлово-комунального господарства облдержадміністрації Геннадія Забродського, мова йде не стільки про підвищення тарифів, скільки про доцільність їх упорядкування, повідомляє Житомирська хвиля.
Адже деякі тарифи в багатьох населених пунктах Житомирщини не переглядалися вже не один десяток років. Це і стає основною причиною збитковості підприємств комунальної сфери і накопичення боргів:
"Тому нам потрібно зайнятися впорядкуванням тарифної політики: набрати перелік послуг, які реально будуть надаватися; погодити цей перелік із будинковими комітетами чи старшими по будинках і винести їх на громадське обговорення. І вже на базі цього громадського обговорення встановити тарифи, які дійсно будуть відшкодовувати вартість наданих послуг"
В першу чергу, потрібно думати про перспективи розвитку житлово-комунальної галузі, додає Геннадій Забродський. На його думку, введення інноваційних технологій та встановлення реальних тарифів дозволить покращити якість надання послуг і, відповідно, зменшити кількість скарг від населення.