Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!

Привертає, дарує емоції, перенаправляє до джерела - все це про сучасну зовнішню рекламу та її технології. Хочете знати, як може «спрацювати» ваша реклама на просторах України та хто здатний професійно втілити ваші ідеї в життя? Виділіть декілька хвилин на цю статтю, щоб знати тенденції, працювати з лідерами і бути в тренді цілий рік.

Артем Бургасов,

директор компанії Outdoor.ua: "Важливо знати тенденції ринку".

За даними вітчизняних і зарубіжних дослідників, в останні роки обсяг зовнішньої реклами виріс на 4,5%, тоді як витрати на рекламу по телебаченню, радіо та в друкованих медіа йде на спад. Більш того, статисти компанії IPG Mediabrands впевнені, що в найближчі роки близько 70 країн світу буде витрачати на «наружку» на 6,5% більше.

Протягом найближчих чотири роки (2020-2023 рр.) Дохід ринку зовнішньої реклами буде збільшуватися в середньому на 2,8% на рік. В цей час загальні витрати брендів на традиційні нецифрові медіа будуть знижуватися на 1,7% в рік.

Як вказують експерти, однією з причин зростання зовнішньої реклами є її здатність забезпечити розміщення бренду в «безпечному» оточенні, в той час як цифрові медіа можуть публікувати оголошення рекламодавців в неналежному контенті. Подальшому розвитку сегмента буде сприяти й збільшення кількості цифрових щитів. З 2019 по 2023 р. витрати брендів на цифрову зовнішню рекламу будуть рости в середньому на 12% в рік.

Таким чином, зовнішня реклама - це найзатребуваніша і найефективніша реклама. Сьогодні це останній рекламний формат, який споживачі не можуть пропустити або заблокувати. І він досі може дотягнутися до молодих активних городян.

Ефективну добірку адресної програми й планування можете здійснити прямо зараз перейшовши за цим посиланням outdoor.adv.vg або зателефонувавши +38 (050) 322-32-04.

Павлов Владислав,

засновник і власник компанії: "Працювати з кращими це важливо!"

  • Компанія Outdoor.ua - це національний оператор зовнішньої реклами України.
  • Компанія Outdoor.ua - це 500 рекламних площин по Запорізькій області.
  • Компанія Outdoor.ua - це 20 років розвитку, 25 співробітників, довгострокове співробітництво з підрядниками і партнерами в різних містах.

Я назву просто 5 причин, чому клієнт обирає оператора зовнішньої реклами Outdoor.ua:

1. Структура компанії забезпечує професійне вирішення завдань, як рекламних агентств, так і прямих клієнтів.

2. Тут працюють експерти з багаторічним успішним досвідом в сфері зовнішньої реклами.

3. Рекламна кампанія планується з розрахунком ефективності та охоплення аудиторії.

4. Пропонуються стандартні і нестандартні вуличні рекламоносії, на транспорті і всередині будівель.

5. Тут цінують Ваш час і завжди знаходяться на зв'язку онлайн. Для зручності клієнтів, процеси покупки носіїв зовнішньої реклами та звіти автоматизовані.

Сьогодні компанія Outdoor.ua впевнено входить на рекламний ринок Запорізької області.

Сергій Недоступ,

ТОП менеджер відділу оренди рекламних комунікацій компанії.

"Парк рекламних конструкцій компанії представлений сьогодні так":

Сітілайти - рекламні конструкції із внутрішнім підсвічуванням. Двосторонній або односторонній бокс габаритними розмірами (1,2 х 1,8 м) може кріпитися як до стіни, так і до будь-якої витримує його вага конструкції, що дозволяє розміщувати його на будь-якій потрібній вам території.

Даний вид зовнішньої реклами є одним з найпростіших в установці і не вимагає значних витрат на виробництво. До того ж це відмінний спосіб розміщення реклами з цілодобовим графіком роботи.

Зупинкові комплекси - це конструкції, призначені для очікування громадського транспорту. На відміну від звичайних, зупинкові комплекси компанії Outdoor.ua відрізняються сучасним дизайном і відмінною якістю. До того ж вони мають високу економічною ефективністю у зв'язку зі зручним місцем розташування в зонах великої концентрації потенційних клієнтів. Тут передбачені рекламні поля для розміщення комерційної інформації. Компанія забезпечує регулярне технічне обслуговування конструкцій.

Бігборди - інформаційні рекламні щити, які розміщуються уздовж доріг і магістралей масового користування. Їх основне завдання - привертати увагу водіїв і пасажирів проїжджаючого автомобіля. В даному випадку жителів приваблює яскравість і креативність реклами. Рекламодавці відзначають наступні плюси:

- універсальний формат для проведення будь-яких типів рекламних кампаній;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- можливість проведення міських рекламних кампаній;

- ефективний вплив на транспортні й пішохідні потоки;

- можливість використання щита в якості покажчика.

Євген Козлюк,

Спеціаліст відділу оренди компанії Outdoor.ua.

Холдери - банери на опорах вуличного освітлення. Це легка і відносно недорога рекламна конструкція, що закріплюється на опорах ліній електропередач. За рахунок частого повторення реклама за допомогою холдерів має накопичувальний ефект. А реклама, що часто зустрічається гарантовано буде помічена навіть в умовах завантаженості дороги іншою «наружкою».

Холдери можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Можливо також застосування сітловідбивальної плівки, що в свою чергу забезпечить читаність реклами в темний час доби.

Автоборди - двосторонні рекламні щити, закріплені на спеціальному автопричепі. Автоборд рухається за легковим автомобілем за тими маршрутами, які визначаєте Ви. Реклама розміщується на обох площинах, абсолютно ідентичних між собою.

Переваги такого виду реклами:

- вибір місця і часу експонування реклами регламентується замовником через узгодження маршрутів (за затвердженою схемою стоянок);

- оренда автоборда, починаючи від одного дня в різних районах міста. Час теж може бути змінено за Вашим бажанням;

- можливість розміщувати рекламне зображення на банері або папері;

- привернення уваги постійним рухом і попаданням в поле зору аудиторії;

- партнерська програма для торгових центрів і мереж;

- фотозвіт може бути надано про кожну годину роботи автоборда.

Більш того, розмір автоборда можна порівняти з бігбордом, а розміщується він на рівні очей пішоходів і водіїв.

Піллари - рекламні конструкції з трьома площинами, які дозволяють охопити всю пішу цільову аудиторію.

Це зручний формат для:

- проведення рекламних кампаній та анонсів;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- використання в якості покажчика.

Навігатори - покажчики, які можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Встановлюються на вулицях міста, щоб направити людей в потрібному вам руслі. Мережа навігаторів розміщена по всьому місту для того, щоб ви не залишилися непоміченими. При цьому ви понесете мінімальні витрати на дешеве розміщення і друк рекламного матеріалу. Безумовний плюс навігаторів в простому сервісі, частоті, необмеженому терміні розміщення реклами та, як результат, в обхваті цільової аудиторії.

Домери - проєкт, який об'єднує інформаційні конструкції на під'їздах житлових будинків в єдину інформаційну площадку.

Переваги даних площин:

- централізоване розміщення;

- захисне скло;

- власний відділ внутрішнього контролю;

- швидке розміщення рекламного матеріалу з 100% фотозвітом.

Завдяки рекламі на домерах, ви отримуєте щоденний контакт зі своєю цільовою аудиторією. Регулярно бачачи ваше оголошення, мешканці постійно згадують про вас і сприймають вашу інформацію особисто, як персональну пропозицію.

Ольга Нещеткіна,

фахівець відділу оренди компанії Outdoor.ua, баінгова група.

Компанія Outdoor.ua запрошує в свою мережу нових клієнтів і партнерів. Обіцяємо ефективну співпрацю, комфортну ціну, висококласне обслуговування і приємні бонуси.

outdoor.adv.vg

+38 (050) 322-32-04 

Outdoor.ua зовнішня реклама
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі

Кримінал
Коростишівська місцева прокуратура здійснює процесуальне керівництво у кримінальному провадженні за фактом замаху на умисне вбивство, скоєне жителем Хорошівського району (ч. 2 ст. 15, ч. 1 ст. 115 КК України). Процесуальним прокурором забезпечено розгляд клопотання про обрання запобіжного заходу підозрюваному, за результатом якого ухвалою Володарсько-Волинського районного суду особі обрано запобіжний захід у виді тримання під вартою. За даними слідства, 50...
Суспільство
Про це повідомляє КП «Житомирводоканал» міської ради. «5 серпня КП "Житомирводоканал" проводить аварійно-відновлювальні роботи на водогоні міста за такими адресами: - Київське шосе, 11; - вул. Князів Острозьких, 131; - вул. Параджанова, 62-64; - вул. Велика Бердичівська, 70; - вул. Небесної сотні, 14; - пров. 2-й Староруднянський, 13; - вул. Фещенка-Чопівського, 8. За вказаними адресами буде призупинено водопостачання до виконання робіт», — йдеться в повід...
Суспільство
Обласний лабораторний центр повідомляє: на Житомирщині зафіксовано 2009 випадків COVID-19. За даними Житомирського обласного лабораторного центру станом на 09:00 05.08.2020 (за минулу добу – 4 серпня) зареєстровано 42 нових лабораторно підтверджених випадки. Про це інформує пресслужба Житомирської ОДА. Всього випадків (з наростаючим підсумком) – 2009. Одужало всього – 1500. Померло всього – 40. За добу надійшло повідомлення про підозру – 41. Всього підозр...
Спорт
Ну, не буквально, а поки що лише адміністративно. Це випливає з проекту рішення міської ради, оприлюдненого днями на офіційному сайті Бердичева. Так, цим рішенням планується передати приміщення Палацу спорту з балансу управління освіти на баланс комунальної установи «Міський плавальний басейн». Дослівно це звучить так: «Управлінню освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради передати приміщення будівлі Палацу спорту (літера А), а саме: пр...
Суспільство
Про це повідомляє КП «Житомиртеплокомуненерго». «В середу 5 серпня розпочинаються роботи по заміні теплотраси по вул. Пушкінській в районі обласної лікарні. Буде замінено 90 м погонних тепломережі у двотрубному вимірі. Діаметр труби 426 мм. Буде перекрито проїзд до обласної лікарні з вулиці Пушкінської на вулицю Червого Хреста. Роботи триватимуть близько 3 тижнів», — йдеться в повідомленні.
Культура
У Житомирі відзначили лауреатів конкурсу-фестивалю мистецтв «Зірочко, засвітись!»Яскраві декорації, творча атмосфера і талановиті учасники, – саме таким усім присутнім та глядачам запам’ятається 2-й Всеукраїнський телевізійний конкурс-фестиваль мистецтв «Зірочко, засвітись!», який відбувся 1 серпня у літньому театрі «Ракушка». Більше півтисячі конкурсантів з різних куточків України змагалися за можливість вийти до фіналу. У першому етапі виконавці презенту...
Кримінал
Слідчі Бердичівського відділу поліції за процесуального керівництва місцевої прокуратури оголосили про підозру 54-річній жительці райцентру. За зібраними матеріалами, жінка 5 разів «продавала» один і той же будинок різним людям, так і не реалізувавши його насправді. У результаті введення в оману потенційних покупців, бердичівлянка набрала завдатків на суму понад 300 тисяч гривень. Днями жінці оголошено про підозру у вчиненні кримінальних діянь, передбачени...
Суспільство
Влітку 2020-го традиційно відбувається конгрес Свідків Єгови. Цього року він буде особливим — у зв’язку з карантином та коронавірусною інфекцією, він відбудеться онлайн. Захід було відмінено у форматі масового заходу і відбулися такі трансформації. Принаймні у 2020, коли маємо таку складну епідеміологічну ситуацію. За словами організаторів, запрошені гості в 240 країнах світу «відвідають» цього літа конгрес за назвою ”Завжди радійте!”. Цього року конгрес у...
Пригоди
4 серпня група піротехнічних робіт Управління ДСНС Житомирщини знищила вибухонебезпечний предмет часів другої світової війни, що був виявлений напередодні. Поблизу с. Носівка Чуднівського району місцева дітвора натрапила посеред дороги на невідомий металевий предмет, що більшою своєю частиною був у землі, але виднівся на поверхні. Вони одразу повідомили про знахідку дорослих, а ті в свою чергу зателефонували до Служби порятунку «101». Прибулі за викликом ф...