• Головна
  • У Житомирському спеціальному центрі розвитку дитини санаторного типу № 41 «Лісова казка» відбувся день відкритих дверей
11:05, 15 березня 2013 р.

У Житомирському спеціальному центрі розвитку дитини санаторного типу № 41 «Лісова казка» відбувся день відкритих дверей

На теренах Житомирщини функціонує 688 дошкільних навчальних закладів, колективи яких активно працюють над забезпеченням дітей області якісною освітою. Одним із таких потужних осередків виховання та навчання маленьких громадян і є Житомирський спеціальний центр розвитку дитини санаторного типу № 41 «Лісова казка». 14 березня у цьому закладі відбувся день відкритих дверей, в рамках якого педагоги презентували здобутки центру та окреслили коло перспектив у роботі на освітянській ниві.

Житомирський спеціальний центр розвитку дитини санаторного типу № 41 є правонаступником дошкільного закладу, що існує з 1968-го року. У 1988 році у зв’язку з реконструкцією побудовано два нових корпуси – навчальний і фізкультурно-оздоровчий. Засновником дошкільного закладу є Житомирська панчішна фабрика, нині ПАТ «Україна», яка продовжує надавати шефську та спонсорську допомогу. 2007-го року рішенням Житомирської міської ради дошкільному закладу було надано статус спеціального центру розвитку дитини санаторного типу, головною метою якого є забезпечення реалізації прав громадян на здобуття дошкільної освіти у зручній для них формі; задоволення потреб громадян у вихованні дітей раннього та дошкільного віку, їх догляді, оздоровленні, фізичному, розумовому і духовному розвитку; створення умов для розвитку їх загальних та спеціальних здібностей.

У 14 групах закладу виховується понад 360 дітей, для повноцінного та розвитку котрих у центрі функціонують басейн, два фізіотерапевтичні кабінети, студії образотворчого мистецтва, художньої праці, кабінет практичного психолога, кабінет англійської мови, логопедичний консультативний пункт, хореографічна студія, а також гуртки «Грація», «Паперові фантазії» (початкового моделювання), «Веселі музики» та «Дельфін» (навчання дітей плаванню).

Крім того, 20-м дітям, які неохоплені дошкільними закладами, надається можливість відвідувати заняття, ранки, фізіотерапевтичний кабінет, басейн, гуртки, отримувати консультацію фахівців.

Обравши курс на забезпечення жителів області якісною дошкільною освітою, працівники Житомирського спеціального центру розвитку дитини санаторного типу № 41 разом із повсякденною навчально-виховною роботою намагаються наситити дитяче життя цікавими подіями, встановлюючи у закладі свої славні традиції –святкування Дня знань (день зустрічей, літніх спогадів) на початку навчального року, проведення днів відкритих дверей, а також відзначення тижнів гри та іграшки і днів здоров’я. А справжньою родзинкою нашого центру є зимовий сад: малюки з великим задоволенням пізнають у ньому навколишню природу. Зимовий сад надихає допомагає дітям зростати працелюбними та цінувати чарівний світ природи.

Особлива увага в дошкільному закладі приділяється створенню предметно-розвивального середовища, яке в нашому садочку максимально наближене до потреб та інтересів дітей, що сприяє збереженню здоров’я, розвитку інтелекту, самостійності, індивідуальних здібностей, а в цілому - вихованню успішної, компетентної особистості.

Пріоритетними напрямками роботи колектив Житомирського спеціального центру розвитку дитини санаторного типу № 41 «Лісова казка» визначає забезпечення доступності та якості дошкільної освіти відповідно до чинного законодавства України та програми розвитку дітей дошкільного віку «Я у світі», об’єднання зусиль сім’ї та колективу дошкільного закладу у вихованні здорових дітей, збереженні їхнього психічного, фізичного і духовного здоров’я шляхом діагностування, реабілітації та систематичного планового оздоровлення, створення в дошкільному закладі середовища, відкритого інноваціям. При цьому педагогічний колектив закладу тісно співпрацює з сім’єю: батьки вихованців є активними учасники життя дитячого садка. 

Навчання і виховання дітей в Житомирському спеціальному центрі розвитку дитини санаторного типу № 41 «Лісова казка» розглядається як цілісний процес, спрямований на забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних і фізичних особливостей.

Прес-служба облдержадміністрації

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...