Житомирський рибоохоронний патруль: минулого року на телефон «гарячої лінії» надійшло 298 звернень

Житомирський рибоохоронний патруль: минулого року на телефон «гарячої лінії» надійшло 298 звернень, Ketlandia

Здебільшого телефонні дзвінки стосувалися повідомлень про порушення Правил рибальства, Порядку придбання та збуту біоресурсів на ринках, роз’яснень стосовно вимог Правил любительського і спортивного рибальства.

Про це інформують в Житомирському рибоохоронному патрулі.

У результаті реагування на повідомлення державними інспекторами протягом 2020 року виявлено 62 порушення Правил рибальства. Так, складено 24 адмінпротоколи за ч. 4 ст. 85 КУпАП (грубе порушення правил рибальства), вісім адмінпротоколів за ч. 3 ст. 85 КУпАП (порушення правил рибальства), два - за ч. 1 ст. 88-1 КУпАП (незаконний збут водних біоресурсів) та один – за ч. 1 ст. 85-1 КУпАП (продаж чи зберігання заборонених знарядь лову). Крім того, оформлено 27 актів виявлення та вилучення майна, власники яких не встановлені.

Збитки, завдані рибним запасам області, склали 4 420 грн. Всього вилучено 61 од. заборонених знарядь лову.

«Дякуємо громадянам, які звертались на «гарячу лінію» та повідомляли про факти виявлених порушень. Державні інспектори, в силу своїх фізичних можливостей, не можуть одночасно контролювати абсолютно всю територію. Тому ми раді будь-якій допомозі з боку небайдужої громадськості. Лише спільними зусиллями ми зможемо побороти браконьєрство», - зазначив т.в.о. начальника Житомирського рибоохоронного патруля Ігор Чернілевський.

‼️Звертаємо увагу на те, що при отриманні повідомлення на «гарячу лінію» на вказане місце події виїжджає рейдова група. Для того, щоб раціонально витрачати людські та матеріальні ресурси, черговий обов’язково запитає зворотній номер телефону, на який можуть зателефонувати рибпатрульні, щоб скоординувати свої дії. Без зворотного зв’язку державні інспектори не будуть реагувати на повідомлення. Просимо поставитися до цього з розумінням. Адже надходять дзвінки і від самих правопорушників з метою відвернення уваги рибпатрульних від місця реального скоєння правопорушення.

Довідкова інформація:

Реєстрація звернень громадян на «гарячу лінію» має встановлену законодавством процедуру. Зокрема, відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути ОБОВ΄ЯЗКОВО зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина-заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання тощо. Відповідно, якщо ви не хочете назвати таку інформацію – відомство не має змоги зафіксувати ваше звернення.

Джерело: Житомирський рибоохоронний патруль

рибоохоронний патруль порушення житомирщина житомирська область рибалки порушники збитки звернення телефон гаряча лінія
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі