• Головна
  • Ягідна ферма з Житомирської області налагодила збут майже 100% продукції через соцмережі
21:00, 20 січня 2021 р.
Надійне джерело

Ягідна ферма з Житомирської області налагодила збут майже 100% продукції через соцмережі

Ягідна ферма з Житомирської області налагодила збут майже 100% продукції через соцмережі

Свіжа і якісна ягода – це те, що завжди зшукає будь-який покупець. Важливо й правильно презентувати такий продукт споживачеві, вважає Ярослав Мовчун, співвласник ягідної ферми «Озеряна» (Житомирська область), що займається вирощуванням лохини і суниці садової.

«Ми працюємо на ринку вже 7 років, а безпосередньо продаж ягоди здійснюємо з 2015 року. Сьогодні нашими клієнтами є кінцеві споживачі і невелика частка фермерських магазинів і сегмента HoReCa.

Майже 100% нашої ягоди – суниці садової та лохини – ми продаємо через соціальні мережі. При цьому, говорячи про продаж через соцмережі, важливо відзначити, що тут важлива довіра споживача.

Тобто люди повинні довіряти виробнику, з яким можуть спілкуватися особисто», – розповів Ярослав Мовчун в ефірі АгроФМ.

«Але культура ягідного бізнесу в Україні залишає бажати кращого: деякі господарства не можуть забезпечити не те, що стабільну якість продукції, але і надати необхідні сервісні послуги своїм клієнтам. Адже багато фермерів вважають, що головне – це виростити ягоду. Насправді, це 30% успіху в ягідництва. Важливо правильно презентувати якісний продукт споживачеві», – зазначає Ярослав Мовчун.

При цьому він підкреслює, що купити і встановити сучасне холодильне обладнання, налагодити сучасну лінію по сортуванню продукції безперечно важливо для ягідного господарства.

Але клієнт бажає смачну, якісну і корисну ягоду, а для цього важливо дотримуватися сортову відповідність, простежувати смакові властивості продукції, своєчасно охолоджувати ягоду і створювати умови для її зручної доставки споживачеві.

«Якщо в 2019 році ми збирали ягоду, охолоджували її і доставляли клієнтам на наступний день, то минулого року пішли ще далі. Збір ягоди здійснювали в період з 04.30 до 10:00 ранку. Після цього, приблизно в 11.30 доставка починалася вже по Києву.

Тобто, це досить швидко з точки зору реалізації логістичного ланцюжка доставки свіжої ягоди з поля до столу споживача», – резюмує Ярослав Мовчун.

Джерело: seeds.org.ua

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#житомирська #ягідна #ферма #продукція #збут #соціальні #мережі #соцмережі #ягоди #бізнес
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...