• Головна
  • Наслідки росту популярності сервісу доставки їжі
Новини компаній
16:10, 31 травня

Наслідки росту популярності сервісу доставки їжі

Новини компаній
Наслідки росту популярності сервісу доставки їжі, фото-1

Пандемія коронавірусу внесла корективи у різні сфери діяльності, а особливо – у розвиток ресторанного бізнесу. Через неможливість працювати у звичайному режимі більшість кафе і ресторанів відкрили сервіс замовлень і почали надавати послугу доставки їжі. За останній рік популярність даного сервісу виросла в декілька разів. Такі зміни призвели до появи нових тенденцій, які залишаться у майбутньому.

Санітарно-гігієнічна безпека

Навіть після зняття карантинних обмежень багато відвідувачів бояться відвідувати заклади громадського харчування і навіть замовляти їжу додому через ризик інфікування. У відповідь на це ресторанний бізнес впроваджує ефективні рішення для забезпечення санітарно-епідемічної безпеки. Серед них – щільна упаковка, що виключає можливість контакту з продуктами, використання кур’єрами та іншими працівниками ресторанів захисних масок та рукавичок, проведення періодичної дезінфекції приміщень та інші.

Автоматизація бізнесу

За період дії карантину багато закладів приділили увагу технічному переоснащенню, удосконаленню діяльності, перегляду якості сервісу. Надзвичайно затребуваною стала автоматизація кафе, ціни на дану послугу залежать від масштабів та особливостей бізнесу. Але вкладення окупаються за рахунок зниження впливу людського фактору, підвищення швидкості обслуговування клієнтів, можливість контролювати бізнес 24/7 і оперативно приймати виважені управлінські рішення. В Україні більшість підприємців обрали програму автоматизації від компанії «СмартТач». Вона має декілька модулів (в тому числі – застосунки для керівника, клієнтів, електронне меню) і може легко адаптуватись під конкретну специфіку бізнесу.

Новий відхід до утилізації відходів

Владні структури багатьох країн внесли зміни до законодавчих актів, що стосуються порядку утилізації упаковки з пластику та поліетиленових пакетів. Пандемія допомогла зрозуміти, що пластикова упаковка є не лише зручною, але й такою, що відповідає діючим санітарно-епідеміологічним нормам. Тому знайти найбільш раціональні способи переробки пластику – це коректніше, ніж заборона цього пакувального матеріалу.

Кожна компанія повинна усвідомити, що світ вже не буде таким, як до пандемії. Тому потрібно не тільки прагнути «вижити», але і зуміти адаптуватися до нових умов, знайти нові шляхи для розвитку.

0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...