ПРОЗОРИЙ ОФІС
17:29, 7 липня 2021 р.
Надійне джерело
«Прозорий» доступний для людей з порушеннями слуху, яких у Житомирі більше тисячі
ПРОЗОРИЙ ОФІС
У «Прозорому офісі» можуть легко обслуговувати людей з порушеннями слуху. Житомирянка Марія Розбицька хоче дізнатися, як оформити субсидію. Жестовою мовою з нею вітається спеціалістка сектору прийому громадян і вмикає на планшеті спеціальний додаток «Сервіс -УТОГ». Потім скеровує до конкретного фахівця.
«На наших планшетах встановлено спеціальний додаток. За допомогою відеозв'язку з’єднуємося з перекладачем жестової мови здійснюється прямий і зворотний переклад онлайн », - пояснює Наталія Поплавська.
Марія Розбицька задоволена обслуговуванням:
«Комфортно себе почувала. Перекладач та спеціалісти надали необхідну інформацію про те, які документи необхідні для оформлення субсидії…».
Перекладачка жестової мови Людмила Клименко, яка працює в сервісі «УТОГ», каже, що найчастіше житомиряни з порушеннями слуху звертаються з питань отримання довідок про доходи, оформлення субсидій, соціальної допомоги з інвалідності тощо.
Упродовж кількох місяців працівники «Прозорого офісу» вивчали жестову мову, свої навички вдосконалюють постійно. Фахівці департаменту соцполітики знають, як правильно зустріти людину та як поставити запитання.
Читайте також: Аеропорт "Житомир" прийматиме міжнародні рейси!
У Житомирі понад 1000 людей мають порушення слуху. Впровадження «Сервісу-УТОГ» дозволяє зробити їх обслуговування максимально комфортним.
Нагадаємо, у «Прозорому офісі» надається понад 400 послуг.
Джерело: сайт Житомирської міської ради
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
18:38
21 січня
ТОП новини
Оголошення
10:44, 20 січня
10:44, 20 січня
10:44, 20 січня
10:36, 16 січня
17:31, 24 січня
live comments feed...