• Головна
  • Нагальні питання роботи комунальних закладів Житомирщини розглядали депутати на засіданні постійної комісії
ВЛАДА
17:40, 27 жовтня
Надійне джерело

Нагальні питання роботи комунальних закладів Житомирщини розглядали депутати на засіданні постійної комісії

ВЛАДА
Нагальні питання роботи комунальних закладів Житомирщини розглядали депутати на засіданні постійної комісії

В обласній раді триває підготовка до чергової 6-ї сесії, яка запланована на 4 листопада.

Депутати відпрацювали 27 жовтня на засіданні постійної комісії обласної ради з питань комунальної власності та майнових відносин. Участь у її роботі взяли голова обласної ради Володимир Федоренко, перший заступник голови обласної ради Олег Дзюбенко та перший заступник голови обласної державної адміністрації Наталія Остапченко.

У ході засідання комісії було заслухано директора Департаменту фінансів облдержадміністрації Віктора Венцеля, який поінформував присутніх про проєкт рішення обласної ради «Про внесення змін до обласного бюджету Житомирської області на 2021 рік». Депутати проєкт рішення в цілому підтримали, але з урахуванням ще одного проєкту рішення обласної ради «Про Програму фінансової підтримки комунальних підприємств на 2021 рік» зі змінами.

Щодо Прогнозу обласного бюджету Житомирської області на 2022 -2024 роки, то за інформацією Департаменту фінансів у наступному році до обласного бюджету очікується власних надходжень на 11,5% більше, аніж у поточному році.

10 питань порядку денного були виключно кадровими. Депутати погодили до розгляду низку призначень в.о. керівників комунальних закладів. Зокрема, пропонується призначити виконуючими обов’язки:

  • Віктора Гриньова – КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради;
  • Олександра Савченка – КП «Екосервіс» Житомирської обласної ради;
  • Олександра Чорноморця - НКП «Обласний медичний центр спортивної медицини» Житомирської обласної ради;
  • Валерія Огородніка – КП по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради;
  • Анатолія Кальчука - ККП «М`ясомолторг» Житомирської обласної ради;
  • Миколу Фещука - Житомирське комунальне книжково-газетне видавництво «Полісся» Житомирської обласної ради;
  • Володимира Тростенюка - КП «Новоград-Волинське міжміське бюро технічної інвентаризації» Житомирської обласної ради;
  • Тетяну Ніколайчук – КП «Фольклорний ансамбль національного обряду «Родослав» Житомирської обласної ради;
  • Тетяну Клименко - Житомирський обласний магазин наочних посібників та навчального обладнання Житомирської обласної ради;
  • Альону Никитюк - КНП «Обласний міжрайонний діагностичний центр у м. Коростень».

Особливу увагу члени депутатської комісії приділили питанню фінансової підтримки збитковим комунальним підприємствам. «Питання фінансової підтримки наших підприємств надзвичайно актуальне. З одного боку ми розуміємо соціальну важливість їх існування, з іншого ми маємо значне навантаження на бюджет області. Найбільшими статтями видатків є заробітна плата. Ми постійно тримаємо на контролі питання про роботу підприємств та ретельно вивчаємо фінансові питання кожного збиткового підприємства, даємо рекомендації, заслуховуємо керівників»,- зазначив Олег Дзюбенко, перший заступник голови обласної ради.

Так, нагадаємо, що 12 жовтня відбулось засідання комісії, де депутати заслухали керівників комунальних підприємств щодо їх збитковості.

«На сесії обласної ради, що буде невдовзі, депутатським корпусом запропоновано виділити кошти на фінансову підтримку наших підприємств. Основна частина підтримки йде на виплату заробітної плати, ми не можемо залишити людей без неї. Проте надалі треба ретельніше підходити до фінансування закладів та їх подальшої долі. Рішення приймати вивержено з урахуванням усіх ризиків», - зазначили депутати.

Присутні зауважили, що питання приватизації майна досить актуальне та на часі. Проте досвіду обласна рада такого ще не мала. Тож, потрібно вивчити наявний досвід інших обласних рад і з максимальною користю для обласного бюджету та громади підійти до даного питання. «Має бути адекватна ринкова ціна, а ми маємо, як балансоутримувач, не втратити майно за безцінь»,- резюмував голова комісії.

Проте, попри важкий рік надходження до обласного бюджету частини прибутку комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, які належать до спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області у січні вересні 2021 року становить 12827,7 тис.грн, що на 8562,5 тис.грн або у три рази більше ніж в аналогічному періоді 2020 року. Надходження до обласного бюджету податку на прибуток від комунальних підприємств за січень-вересень 2021 року становить 7080,0 тис.грн, що на 4116,8 тис.грн або на 138,9 % більше ніж аналогічний попередній період 2020 року.

Члени комісії погодили проєкт рішення щодо змін у план діяльності регуляторних актів. Питання стосується методики нарахуванням орендної плати. Зокрема, керівник Агенції зауважив, що попри коронавірусну кризу підприємство йшло на поступки для орендарів, що надають соціальні послуги. «Всупереч тому, що 2020-2021 роки ми увійшли в пандемію. За 2021 рік нам вдалось збільшити надходження щодо оренди на 15% відповідно до минулого року. І це при тому, що ми надавали пільги та орендні канікули. Тобто в цілому працюючи відповідного до нового законодавства ми збільшили прибутки»,- наголосив директор Агенції Олексій Шавлович.

Серед іншого, було підтримано звернення до Прем’єр-міністра України щодо запуску діяльності КП «Еко-Сервіс» Житомирської обласної ради. Мова йде про виділення з державного бюджету 15 млн грн для підприємства.

Загалом депутати опрацювали понад 100 питань порядку денного. Окремі питання комунальної сфери були відправлені на доопрацювання, деякі питання були відхилені.

Так, наприклад, депутати не погодили проєкт рішення «Про приватизацію вбудованого приміщення фотографії, що знаходиться за адресою: м. Житомир, майдан Соборний,5/1».

Зауважимо, що голова обласної ради Володимир Федоренко підписав розпорядження про скликання сесії обласної ради на 4 листопада.

Із графіком засідань постійних комісій можна ознайомитись тут.

З проєктами рішень, що будуть внесені на розгляд сесії можна ознайомитись тут.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#влада #житомирщина #житомирська #область #робота комісій #постійні комісії #новини #інформація #місто #житомир #обласна рада
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Останні новини
Оголошення
live comments feed...