13:50, 8 листопада 2021 р.
Надійне джерело
На Житомирщині бабуся не могла додзвонитися до поліклініки, соцзабезу, пенсійного — «Укртелеком» без попередження змінив номери стаціонарних телефонів
— Хто, що хоче, те й робить! — бурмотіла бабуся, піднімаючись сходами на другий поверх. — Ніде немає порядку. А головне, скаржитися нікому…
Як виявилося, стареньку обурив факт, що вона ніяк не могла додзвонитися у реєстратуру поліклініки, аби записатися на прийом до лікаря.
— Дзвоню-дзвоню, а мені у відповідь: «Такий телефон не обслуговується», — розповіла літня жінка. — Мусила їхати у лікарню і вже там, стоячи у черзі, записуватися до сімейного лікаря. Невдача спіткала й тоді, коли подзвонила у соцзабез, аби розпитати про належні мені пільги. Туди також телефонувала, наче у трубу. Бо у відповідь чулося: «Ви набрали неіснуючий номер». Така біда й з дзвінками у пенсійне. Набираю номер, а зв’язатися з працівниками установи не можу. І на автостанцію ви сьогодні не додзвонитеся, там теж глухо, як у танку.
Стареньку охопив відчай, бо нікуди не може додзвонитися, тож вона прийшла скаржитися на глухі телефони у редакцію. Правда, перед тим, як навідатися у «Малинські новини», пробувала додзвонитися до журналістів. Проте, на жаль, і представники мас-медіа виявилися недоступними, бо не відповідали на дзвінки.
Невдовзі вдалося з’ясувати причину телефонної глухоти у редакції «Малинських новин», пенсійному, соцзабезі та інших установах й організаціях міста Малин. Виявилося, ПАТ «Укртелеком» без будь-яких попереджень та згоди з абонентами змінив номери стаціонарних телефонів. Аби дізнатися причину такого свавілля, яке потягнуло за собою чимало незручностей, малинські журналісти зателефонували у Радомишль, де нині знаходиться філія ПАТ «Укртелеком». Слухавку підняла жінка, котра не захотіла представлятися та називати свою посаду.
— Скажу одне: змінюємо номери телефонів у зв’язку з реконструкцією мережі, — пояснила вона. — Процес впорядкування телефонної мережі проводиться постійно. Це робимо для економії коштів підприємства та поліпшення якості послуг.
Проте про яке поліпшення послуг може йти мова, якщо люди нікуди не можуть додзвонитися? І навіть не здогадуються, що їхні номери стаціонарних телефонів також змінилися. Тому апарати мовчать упродовж кількох тижнів, як у цьому випадку.
— З цими питаннями зверніться до малинських укртелекомівців, — порадила співрозмовниця. — Нехай вони пояснять, чому не сповістили абонентів про зміни телефонних номерів.
Що робити? «Штурм» малинських працівників ПАТ «Укртелеком». Правда, штурмом це назвати тяжко, адже офіс, де вони працюють, був зачинений.
— Дарма смикаєте двері, там — нікого, — чую чоловічий голос позаду. — Що ви хотіли?
З незнайомцем розговорилися про проблему, яка привела в «Укртелеком». І ось що почула:
— Ми — технічні працівники. Що сказали, те й робимо. Звісно, абонентів потрібно було завчасно повідомити про зміну номерів телефонів. Але це не входить у наші обов’язки. Таким питанням повинні займатися у відділі маркетингу. Нехай з Радомишля не перекладають свої зобов’язання на Малин. Там за це отримують гроші…
Ще раз зателефонували малинські журналісти у Радомишль. Чергова розмова з тамтешніми телекомівцями також не дала результату.
— Чому ми повинні інформувати абонентів про зміни номерів? — дивувалася співрозмовниця. — Це ж скільки часу потрібно, аби усіх повідомити! Попередження про зміни номерів ви повинні були побачити у платіжках.
На цьому розмова перервалася з ініціативи працівниці ПАТ «Укртелеком».
Тим часом спадає на думку наступне. Чому у телекомівців немає часу на попередження абонентів про зміну телефонних номерів, і разом із тим його удосталь, аби десятки разів на день телефонувати й нагадувати про оплату послуг «Укртелекому»?
Отож доводиться брати усе в свої руки й викручуватися із ситуації, що склалася. І повідомляти, наприклад, читачів та передплатників тих же самих «Малинських новин» про те, що там змінені телефонні номери. Відтепер, щоб зв’язатися з малинськими журналістами, набирайте 5-14-53 або 5-14-17.
У реєстратуру поліклініки Малина можна додзвонитися за номерами: 099-67-99-487,
096-66-38-455, 5-13-28. Запис до вузьких спеціалістів проводиться безпосередньо в реєстратурі або телефоном 097-125-88-25.
Джерело: «Малинські новини»
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
Оголошення
23:24, 11 січня
19:15, 16 січня
live comments feed...