• Головна
  • Створення електронного кабінету особи з інвалідністю: які можливості?
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ
14:54, 11 листопада 2021 р.
Надійне джерело

Створення електронного кабінету особи з інвалідністю: які можливості?

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ
Створення електронного кабінету особи з інвалідністю: які можливості?

Міністерством соціальної політики України розроблено електронний кабінет особи з інвалідністю як один із інструментів для подання документів особами з інвалідністю, законними представниками дітей з інвалідністю та іншими окремими категоріями населення заяв для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Реєстрація особи з інвалідністю в особистому електронному кабінеті можлива за цим посиланням.

Створення електронного кабінету забезпечує:

  • доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП);
  • доступ громадянам до електронного кабінету за кодом авторизації, який можна отримати в органах соціального захисту;
  • особам, зареєстрованим в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі – ЦБІ), можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні технічними та іншими засобами реабілітації (далі – ТЗР) та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів;
  • особам, які відсутні в ЦБІ, можливість подачі заяви на первинну реєстрацію в ЦБІ із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів;
  • можливість надсилання громадянам в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;
  • доступ до інтерактивного каталогу ТЗР з розширеними фільтрами, виробників ТЗР, надавачів соціальних послуг;
  • можливість надсилання інформаційних повідомлень з ЦБІ на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити громадян;
  • проведення опитування громадян щодо стану забезпечення ТЗР та оцінки якості наданих послуг.

Зазначені можливості електронного кабінету значно полегшують та прискорюють процедуру забезпечення громадян технічними та іншими засобами реабілітації.

За більш детальною інформацією щодо електронного кабінету особи з інвалідністю можна звернутися:

Управління соціального захисту населення Корольовського району – м. Житомир, пл. Польова, буд. 8, «Прозорий офіс», 2 поверх, тел. 48-48-16, е-mail: [email protected]

Управління соціального захисту населення Богунського району - м. Житомир, вул. Перемоги, буд. 55, кабінет 103, тел. 42-50-29, 068 468 98 33, е-mail: [email protected]

Житомирське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю, м.Житомир, вул. Домбровського, буд. 38, тел. 41-39-47, е-mail: [email protected]

Джерело: Департамент соціальної політики Житомирської міської ради

Створення електронного кабінету особи з інвалідністю: які можливості?, фото-1
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#соціальний захист #житомирщина #житомирська #область #електронний кабінет #інвалідність #новини #інформація #категорія громадян #люди з інвалідністю
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...