• Головна
  • Особливості редукторного стартера, які можуть бути поломки
Новини компаній
10:28, 30 вересня 2022 р.

Особливості редукторного стартера, які можуть бути поломки

Новини компаній
Особливості редукторного стартера, які можуть бути поломки, фото-1

Одним із різновидів пристроїв для запуску двигунів автомобіля з ДВС є стартер з редуктором, що змінює частоту обертання і полегшує роботу ведучого валу. Його складові деталі та безпосередньо габарити значно менші, ніж у моделі без редуктора.

Тут altstar.ua/reduktor-startera можна побачити вартість конкретних моделей.

Відмінності від простого стартера

Крім наявності редуктора, відмінністю таких пристроїв є розташування Бендікс. Існують модернізовані механізми, у яких відсутня взаємодіюча ділянка зі шпіцями. Велика кількість елементів у новому стартері виготовлена ​​з пластику. Завдяки цьому вага та ціна такого виробу нижча, ніж у моделі без редуктора. Також для активації та функціонування редукторного пристрою необхідно значно менше сили струму. Це актуально, коли в машині швидко розряджається акумулятор, наприклад при сильних холодах.

Переваги і недоліки

Як і будь-якого іншого механізму, у редукторного стартера є і сильні, і слабкі сторони.

Плюси:

  • тривалий термін експлуатації;
  • невелике електроспоживання;
  • малі розміри та вага;
  • низька вартість.

Мінуси:

  • більш складний ремонт (часто він неможливий);
  • слабка конструкція (у редукторного стартера є конкретна межа потужності, тому бажано не встановлювати цей пристрій на вантажний автомобіль).

Особливу ефективність редукторні стартери демонструють у регіонах із суворим кліматом.

Як ремонтується стартер із редуктором

Вартість ремонту редуктора буде приблизно такою самою, як і ціна нової запчастини. Інші деталі пристрою можна замінювати за одиницями.

Поширені поломки редукторного стартера:

  • Коли повертаєш ключ замку запалювання, пристрій не спрацьовує. Причиною може бути те, що сам стартер не реагує в контактах п'ятачкових втягуючого реле. Крім того, нерідко виною тому бувають ослаблені клеми, які спрацьовують через один раз.
  • У деяких випадках двигун внутрішнього згоряння може не запускатись, навіть коли стартер справний. Тоді, мабуть, поламаний бендикс чи редуктор.
  • Буває, що двигун транспортного засобу не запускається при реле, що справно функціонує. Виною тому, найімовірніше, є обмотка стартера чи якоря.

Якщо ви жодного разу не ремонтували стартер або хоча б не бачили, як це робиться, можна лише розібрати та подивитися, чи цілі деталі. Перевірку обмотки слід довірити автоелектрику.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...