• Головна
  • У яких випадках споживачам варто звернутися до Оператора ГРМ?
ГАЗМЕРЕЖІ
14:41, 25 січня
Надійне джерело

У яких випадках споживачам варто звернутися до Оператора ГРМ?

ГАЗМЕРЕЖІ

Фахівці Житомирської філії «Газмережі» надають цілий комплекс робіт та послуг для споживачів блакитного палива.

Про це повідомляє Житомирська філія "Газмережі".

Зокрема, ви можете звернутися із такими питаннями:

  • укладання договорів на розподіл газу;
  • консультації щодо нарахувань за доставку газу;
  • оформлення технічної документації на підключення до газорозподільної системи;
  • встановлення чи заміна, газових приладів, лічильників;
  • облаштування автономного газового опалення;
  • технічне обслуговування газових мереж та приладів.

Нагадуємо, якщо ви плануєте встановити чи замінити газові прилади обов’язково потрібно повідомити про це газорозподільну компанію, аби наші фахівці, призупинили розподіл газу на момент проведення робіт й відновили його після їх завершення.

Зауважимо, що консультації проводять персональні менеджери в центрах обслуговування клієнтів. Також ви можете отримати необхідну інформацію у контакт-центрі, за телефонами:

  • 066-300-2-888 (Vodafone);
  • 098-300-2-888 (Kyivstar);
  • 093-300-2-888 (Lifecell);

"Якщо ж у вас виникла аварійна ситуація, то потрібно телефонувати до аварійно-диспетчерської служби за номером «104». Наші чергові бригади оперативно локалізують витоки газу та усунуть небезпеку", - йдеться в повідомленні.

У яких випадках споживачам варто звернутися до Оператора ГРМ?, фото-1

Джерело: Житомирська філія "Газмережі"

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#газопостачання #газ #новини житомира #новини житомирщини #газовики #газівнкии #аварійна ситуація #аварія
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...