
16:21, 20 травня 2024 р.
Надійне джерело
Що не так з житомирськими валідаторами?
Робота над помилками з інформуванням пасажирів!
Після зауважень про невдалий дизайн інтерфейсу валідаторів, система запрацювала з новим мінімалістичним дизайном. Але ніякої корисної інформації для пасажира там так і не з'явилося.
Про це пишуть урбаністи в Telegram-каналі Житомир Urban News.
«Здавалося, що основну проблему було добре описано в статті та запропоновано способи її вирішення, але побачене в салоні транспорту змусило засумніватися в цьому.
Нове зображення на валідаторі стало кращим, але ніякої корисної інформації для пасажира так і не з'явилося. Ні способів оплатити проїзду, ні телефону служби підтримки. Інформації в салоні про це також немає. Ще доволі сильно кидається в очі непотрібна для пасажира технічна інформація валідатора», — зазначають урбаністи.

За словами фахівців, є декілька варіантів вирішення цієї проблеми:
- Додати інформацію про способи оплати проїзду на фонову картинку валідатора.
- Розмістити всю необхідну інформацію в салоні транспорту.
На фотографіях наведений старий, актуальний та дві потенційні, умовні, варіації інтерфейсу головного екрану валідатора.
На Telegram-каналі Житомир Urban News ви можете долучитися до опитування.
Звучить воно так: «Який варіант вам подобається більше?» (ред. Мова йде про дизайн інтерфейсу валідаторів). Посилання на опитування тут.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:15
18 грудня
16:10
16 грудня
12:00
14 грудня
12:50
13 грудня
Оголошення
05:56, 10 грудня
21:28, Вчора
10:05, 15 грудня
5