досягнення
15:38, 3 жовтня 2013 р.
Житомирська IT компанія зросла в 10 разів за 4 роки та увійшла в рейтинг ТОП-20 роботодавців України
досягнення
1 жовтня Житомирська компанія QAP, що спеціалізується на створенні програмного забезпечення та наданні якісних IT-послуг, відсвяткувала 4 роки від дня заснування. За чотири роки існування компанія досягла чималих успіхів – зростання майже в 10 разів, охоплення 9-ти країн, 3 континенти та найголовніше - входження в ТОП-20 кращих роботодавців України за версією DOU.
Головним пріоритетом роботи компанія декларує надання високотехнічного сервісу та продуктів в сферах програмного забезпечення для ПК, мобільних додатків, розробки інтерактивних презентацій під мобільні девайси, додатків для збору та аналітики маркетингових даних для фармацевтичної індустрії (глобального та національного рівня). Інноваційні підходи при розробці інтерактивного контенту дозволяють виводити діяльність Big Pharm галузі на якісно новий рівень та в рази підвищує комерційну ефективність діяльності партнерів. Наразі, QAP продовжує зростати та розвиватися, акумулює всередині команди талановиту молодь та вважає, що найцінніше вкладення компанії – це вкладення в персонал.
Наталя Андрейчук, виконавчий директор QAP:
Як «молодий, зростаючий організм» ми рухаємося в єдиному пориві - створювати захоплюючі продукти та отримувати задоволення від кінцевого результату. Ще на старті нашої діяльності, ми визначили основну мету - підвищувати комерційну ефективність партнерів, надаючи IT послуги найвищої якості. Хочу поділитися з вами декількома внутрішніми законами, які є рушійною силою команди QAP.
1. Станьте фаном власного бізнесу. Замало бути лише хорошим «продавцем», щоб досягти успіху в бізнесі. Вас має щиро захоплювати те, чим ви займаєтеся. Якщо ви хочете, або справа викликала захоплення у клієнтів, партнерів – поділіться з ними цими емоціями, захопленням. Переконайтеся, що люди розуміють, що саме ви робите, покажіть історію, що стоїть за вашим продуктом, яку користь цей продукт може принести, яка його місія, переваги. Залучіть людей в свою команду!
2. Надавайте якісний клієнт-сервіс. На стадії швидкого успіху або зростання можна забути про важливість надання якісного клієнт-сервісу. Життєво необхідно пам’ятати – якщо ви надаєте кращий сервіс вашим клієнтам, вони будуть більш схильні повернутися до вас наступного разу, натомість, аби йти до ваших конкурентів.
3. «Наймайте за ставлення, тренуйте для навичок». Ставлення людей до роботи, галузі, їх світогляд ми сприймаємо на рівні із важливістю досвіду та наявністю професійних навичок. Даний підхід напряму пов’язаний з прибутковістю. Люди, які отримують насолоду від власної роботи, колективу, прагнуть віддано працювати – стануть потужним активом вашої компанії.
4. Мотивація, мотивація і ще раз мотивація. Незалежно від розмірів компанії чи бізнесу, співробітники на всіх рівнях – це та рушійна сила, що може піднести або зламати будь-яку організацію. Надзвичайно важливо вмикати «уважне слухання» - досліджувати та вивчати потреби, очікування, драйвери людей, яких наймаєте. Ваші співробітники – не менш важливі за ваших клієнтів.
Цікаві факти та динаміка зростання QAP:
- З 2009 року компанія зросла майже в 10 разів – з 12 працівників до 100.
- Перші країни охоплення - Німеччина, США. Станом на 2013 рік - Росія, Україна, Польща, Швейцарія, Франція, Марокко, Німеччина, США, Саудівська Аравія.
- Площа офісу: перше приміщення було площею всього 10 м2, наразі, компанія займає приміщення прощею 1000 м2.
- Кількість клієнтів – від першого і єдиного клієнта, до 100 міжнародних проектів станом на 2013 рік.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
18:38
21 січня
ТОП новини
Оголошення
10:44, 20 січня
17:31, Вчора
17:31, Вчора
10:44, 20 січня
17:31, Вчора
live comments feed...