
Новини компаній
10:37, 3 жовтня
UDRIVE - інноваційна платформа, яка відкриває для дилерів новий формат продажів авто
Новини компаній

Сервіс створений для підвищення ефективності роботи з покупцями та забезпечення точного аналізу результатів продажів.
В Україні розпочала роботу цифрова платформа UDRIVE, яка поєднує офіційних автомобільних дилерів із клієнтами в межах єдиної екосистеми. Її розробники підкреслюють, що сервіс не претендує на заміну існуючих дилерських інструментів, а створений для того, щоб стати додатковим каналом продажу, забезпечити автоматизацію рутинних процесів і підвищити якість роботи з клієнтами. З UDRIVE вже співпрацюють представники брендів Škoda та Suzuki.
За словами СЕО компанії, Ігоря Боярина, автомобільний ринок змінюється відповідно до світових тенденцій цифровізації. Сучасний клієнт звик до швидких онлайн-рішень, тому дилери мають пропонувати не лише офлайн-канали, а й зручні цифрові формати. На практиці інформація про звернення клієнта часто залишається розпорошеною, адже частина даних надходить через сайт, частина – телефоном, інші – під час відвідування автосалону. Нова платформа допомагає об’єднати всі джерела у єдину систему. Це дозволяє менеджеру бачити повну історію взаємодії та оперативно продовжувати роботу з покупцем.

Одна з ключових особливостей сервісу – гнучкість. Користувач може сам вирішити, які кроки при купівлі транспортного засобу він хоче пройти онлайн, а які залишити для відвідування салону. Наприклад, почати пошук авто вдома, потім записатися на тест-драйв у кілька кліків, а підписати договір – як онлайн через «Дія підпис», так і безпосередньо в салоні. Всі дані автоматично синхронізуються та відображаються у системі.
Розміщення автосалону на платформі не передбачає жодних витрат. Бізнес-модель побудована на принципі «успіх клієнта – дохід сервісу»: компанія отримує винагороду тільки у випадку, коли дилер реально отримує користь і додаткових покупців. Такий підхід дозволяє позиціонувати UDRIVE як інструмент, вигідний усім учасникам процесу.
Головні переваги сервісу
Серед найбільш важливих технологічних рішень платформи UDRIVE можна виділити наступні:
- автоматичні повідомлення клієнтів про статус замовлення на кожному з етапів покупки авто;
- інтеграція з «Дія підпис», що забезпечує високоякісний електронний документообіг. Клієнту не обов'язково буде приходити в автосалон, щоб поставити свій підпис на документах;
- наочна візуалізація шляху покупки – від заявки до отримання авто. Завдяки цьому покупець чітко розуміє, на якому етапі перебуває його замовлення, а менеджери отримують значне зниження навантаження.

За словами керівництва UDRIVE, сервіс буде однаково корисним як для нових клієнтів, які вперше купують автомобіль, так і для тих, хто вже має досвід. У вітчизняних умовах це перший інструмент такого формату, що поєднує онлайн- і офлайн-можливості для дилерів різних брендів та їх клієнтів. Відмінність від агрегаторів полягає в тому, що платформа забезпечує прозорість усіх процесів і дає дилерам повний контроль.
Дилери, які бажають приєднатися до UDRIVE, можуть подати заявку безпосередньо на сайті платформи. Розпочати співпрацю можна буде через невеликий проміжок часу - від кількох днів до одного тижня. Тривалість підключення буде залежати від складності інтеграції з внутрішніми системами конкретного дилера.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
12:00
14 грудня
12:50
13 грудня
10:50
12 грудня
15:00
9 грудня
Оголошення
09:11, 8 грудня
12:46, Вчора
17:01, 5 грудня
2