• Головна
  • У Житомирській області будують новий міст
фото
13:08, 31 жовтня 2013 р.

У Житомирській області будують новий міст

фото

На замовлення Служби автомобільних доріг в Житомирській області триває будівництво мосту через річку Ірша в селі Рижани Володаськ-Волинського району. Це 37+780 км автомобільної дороги М-06 – Червоноармійськ – Нова Борова - Йосипівка.

Зважаючи на те, що дана автомобільна дорога є територіальною дорогою загального користування державного значення, перетинає Житомирську область із Заходу на Схід та забезпечує вихід до міжнародних доріг державного значення Київ-Чоп та Виступовичі – Житомир, будівництво нового мосту натомість аварійного, дозволить підвищити не лише рівень безпеки та комфорту руху, а й пропускну спроможність автодороги.

Службою автодоріг в Житомирській області ще у 2009 році було взято до уваги значні дефекти, що призвели до аварійності мосту, тоді ж було замовлено й обстеження споруди спеціалізованою організацією. За результатами обстежень останньої міст було визнано як непридатний до подальшої експлуатації та рекомендовано термінове будівництво нового.

У 2011 – 2012 роках на замовлення Служби філією Житомирдіпродор було розроблено Робочий проект на будівництво мосту. За яким передбачено будівництво трьохпрольотного нерозрізного мосту. Довжина шляхопроводу буде становити 66,80 метрів. Повна ширина мосту становитиме 13,40 метрів, в тому числі їздове полотно - 9 метрів та два тротуари завширшки по півтора метра.

Після проведення тендерних процедур, до виконання робіт приступив переможець – Миколаївське ТОВ «Мостобудівельний загін №73».

«Будівництво мосту через річку Ірша в селі Рижани та підходів до нього, надасть змогу поліпшити якість роботи автотранспорту, знизити собівартість перевезення і час перебування пасажирів та вантажів у дорозі. Крім того, за рахунок новозбудованого мосту отримаємо можливість підвищити швидкість руху автотранспорту та зменшити дорожньо-транспортні пригоди. Виконання даних робіт, фінансування яких тримав на контролі народний обранець даного округу, поліпшить й екологічну ситуацію в районі будівництва», - прокоментував необхідність будівництва перший заступник начальника Служби автомобільних доріг в Житомирській області Олег Новик.

На даний час ділянка автодороги закрита і рух автотранспорту проходить по об’їзду, який виконує функції основної вантажної та пасажирської магістралі.

Згідно з робочим проектом, крайні опори мосту монтуються з монолітного залізобетону, проміжні опори складаються з 4-х стійочних залізобетонних, які в нижній частині замуровані в монолітний залізобетонний ростверк. Прогінна будова складається із залізобетонних збірно-монолітних температурно-нерозрізних бездіафрагменних балок із арматурою.

Формування ж проїзної частини на залізобетонних прогінних будовах буде проводитись за рахунок влаштування монолітної плити по балкам прогінної будови, де влаштується наплавна гідроізоляція та асфальтобетонне тришарове покриття з використанням у верхньому шарі щебенево-мастикового асфальтобетону.

Для підвищення умов безпеки і організації руху буде організовано зчеплення шин автомобілів з поверхнею проїзної частини у відповідності з вимогами; влаштування одностороннього бар’єрного огородження із оцинкованої сталі по всій довжині дороги; улаштування дорожніх знаків, щитки яких будуть покриті світлоповертальною плівкою. До того ж, буде влаштовано поздовжню осьову розмітку із світлоповертальної полімерної стрічки, а крайові смуги – з холодного пластику.

IMG_0963

 

IMG_0967

 

IMG_0968

 

IMG_0969

 

IMG_0975

 

 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...