12:17, 17 лютого 2011 р.

Кол-центр по-Житомирськи

Житомир має свій кол-центр. Точніше усе, аби такий функціонував повною мірою. Комунальне підприємство - міський інформаційний центр створений попередньою владою ще в 2009 році, проте про нього знає обмежена кількість житомирян, переважно користуються службою старожили міськвиконкому, начальники управлінь.

Служба працює для людей, аби полегшити та пришвидшити розв'язаня не лише комунальних, але і будь яких інших проблем, які можуть виникати у житті.

Нині у центрі позмінно працює 6 операторів. Вони цілодобово приймають заявки та розподіляють між службами. Кожні 15 хвилин система автоматично формує звіти про заявки які надійшли, що виконано, і що в роботі, та напрпавляє їх на сайт міської ради. Доступ до інформації має міський голова, заступники та начальники управлінь.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...