• Головна
  • Житомирське КРУ виявило втрати на 14 млн грн!
14:22, 3 березня 2011 р.

Житомирське КРУ виявило втрати на 14 млн грн!

Як повідомили Інтернет-виданню Рупор Житомира в Прес-службі КРУ в Житомирській області, КРУ в Житомирській області упродовж 2010 року проведено аудити фінансово-господарської діяльності комунального підприємства „Реклама” за 2007-2008 роки та 9 місяців 2009 року, комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради за 2007-2009 роки та комунального підприємства „Агентство з управління майном” Житомирської міської ради за 2007-2009 роки та І півріччя 2010 року.

За результатами проведених контрольних заходів встановлено втрат фінансових і матеріальних ресурсів внаслідок неефективних управлінських дій на загальну суму 13,9 мільйонів гривень в тому числі: упущені вигоди – 12,2 млн. гривень. та витрат внаслідок неефективних управлінських дій – 1,7 млн. гривень.

Так, аудиторським дослідженням в КП „Агентство з управління майном” Житомирської міськради результатів визначення переможців конкурсів на оренду майна встановлено, що проведення конкурсів не дає економічного ефекту, оскільки в більшості випадків вартість оренди одного квадратного метра площі за результатами конкурсів значно менша середньо-ринкової в місті. Обраховано, що за умови оренди комунального майна за середньо-ринковою вартістю, що склалася в даному періоді по м. Житомиру, КП могло б отримати додатково коштів у сумі 3,1 млн. гривень. Варто підкреслити, що 93% від цієї суми або 2,8 млн.грн. агентство мало б направити до міського бюджету.

При дослідженні у комунальному підприємстві по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради доцільності понесених витрат виявлено, що згідно рішень Житомирської обласної ради протягом 2008-2009 років на баланс КП передано ряд майнових комплексів (зокрема, Овруцький завод продтоварів, завод «Ремпобуттехніка» м.Житомир), які протягом досліджуваного періоду не функціонували та не використовувалися, як наслідок - непродуктивні витрати на їх утримання склали 295 тис. гривень.

Також, як встановлено проведеним аудитом, недоліки в організації внутрішнього контролю погіршували ефективність управління фінансово-господарською діяльністю КП „Реклама”. Так, підприємство придбавало постери, банери, транспаранти-перетяжки з сюжетами соціальної реклами в одних суб’єктів господарювання за цінами, що перевищували у 3-8 разів ціни інших суб’єктів господарювання, що призвело до додаткових непродуктивних витрат в сумі 310 тис. гривень. Крім того, підприємство проводило витрати на роботи по очищенню та фарбуванню стендів „Міськдовідка”, які здійснювали суб’єкти господарювання м. Київ за цінами, що в 1,5 рази перевищували ціни на аналогічні роботи у інших суб’єктів господарювання м. Житомира, що призвело до додаткових непродуктивних витрат у сумі 238 тис. гривень.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...