Працівники житомирського консультаційного центру щодня надають населенню кваліфіковану інформаційну допомогу

Минуло чотири місяці з моменту відкриття консультаційного центру в Житомирі. Відтоді у кожної фізичної чи юридичної особи, незалежно від форми власності та виду діяльності, з’явилася можливість безкоштовно отримати інформацію, яка необхідна для безпечної життєдіяльності та ведення бізнесу. Саме це і є основним завданням діяльності Центру.

Крім того, Центр покликаний зробити більш якісними та доступними адміністративні послуги для громадян та сприяти формуванню громадської свідомості щодо особистої та колективної безпеки. Адже якщо людина цікавиться питаннями власної безпеки, то ніколи не посоромиться зайвий раз поспілкуватися зі спеціалістами. Це, у свою чергу, допомагає запобігти надзвичайним ситуаціям в області та не допустити їх виникнення.

Фахівці Центру завжди раді допомогти кожному житомирянину чи жителю області. Отримати консультацію можна як під час особистого прийому, так і у телефонному режимі чи електронною поштою. Завдяки професіоналізму консультантів, ви отримуєте вичерпну відповідь на будь-яке питання, що вас цікавить. У той же час новітня комп’ютерна техніка допомагає ще швидше та якісніше здобути відповіді на поставлені запитання.

При проведенні консультацій надається інформація про потенційну небезпеку, характерну для відповідного регіону та методи реагування на неї. Робота консультаційного центру організовується таким чином, щоб кожний його відвідувач отримував детальну інформацію щодо питань, віднесених до сфери компетенції ДСНС України. Також співробітники Центру розповсюджують друковану продукцію, у тому числі науково-методичну та довідкову.

За словами виконуючого обов’язки начальника Управління ДСНС України у Житомирській області Василя Кучина, найчастіше громадяни звертаються з питаннями нормативно-технічної роботи, пожежної та техногенної безпеки. Співробітники Центру вже надали понад 130 консультацій. Така статистика свідчить про те, що жителі міста та області щодня звертаються до Центру аби проконсультуватися зі спеціалістами.

Для того, щоб підвищити ефективність інформаційно-роз’яснювальної роботи, у першому півріччі поточного року рятувальниками планується відкрити ще 4 консультаційні центри в області. Вони з’являться у Бердичеві, Новограді-Волинському, Коростені та Малині. Це дозволить жителям згаданих районів отримувати усю необхідну інформацію просто у своїх районних центрах і не відвідувати для цього обласний центр.

Нагадаємо, у серпні-вересні 2013 року консультаційні центри ДСНС України були відкриті у всіх обласних центрах, а також містах Києві та Севастополі.


Графік роботи:

Понеділок-четвер: з 9:00 до 18:00, перерва з 13:00 до 14:00

П‘ятниця та передсвяткові дні: з 9:00 до 17:00, перерва з 13:00 до 14:00

Контакти:

керівництво - тел.: (0412) 42-15-19, 42-15-26

консультанти - тел./факс : (0412) 36-25-71

тел./ факс: (0412) 41-93-11

Адреса :

10029, Житомир, вул. Східна, 86

Електронна адреса:

[email protected]

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі