Днями у Житомирському державному університеті імені Івана Франка вперше у новому календарному році відбулось засідання Опікунської Ради університету.
Про це повідомляє прес-центр ЖДУ імені Івана Франка.
У роботі засідання Опікунської ради ЖДУ імені Івана Франка взяли участь представники органів державної влади та органів місцевого самоврядування, громадських організацій і об'єднань, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, а також ректор університету Петро Саух.
«В університету виникає багато поточних питань, де дуже важливою є підтримка членів Опікунської ради. Тому щира вдячність за участь і бажання підтримати університет», - зазначив у вітальному слові ректор ЖДУ імені Івана Франка.
Необхідність проведення засідання була обумовлена двома причинами. По-перше, це потреба оновлення складу Ради, оскільки за останні роки частина членів попереднього її складу з різних причин вибула. По-друге, оновленому складу Ради потрібно окреслити перспективний план дій та вирішити низку інших важливих питань.
У результаті засідання учасники одноголосно проголосували за персональний склад Опікунської ради в кількості 28 осіб, яка буде працювати з поточного року. Так же без жодного заперечення головою Опікунської ради ЖДУ імені Івана Франка знову було обрано Романа Петронговського.
«Новий склад Опікунської ради університету значно активізує роботу в напрямку спонсорської допомоги», - сказав новобраний Голова.
Нагадаємо, що Опікунська рада ЖДУ імені Івана Франка створена з метою вирішення актуальних завдань розвитку університету, підвищення його престижу в Україні та на міжнародному рівні, формування його як центру підготовки висококваліфікованих фахівців, експертної і консультаційної діяльності, запровадження новітніх технологій, забезпечення конкурентоспроможності на вітчизняному та міжнародному ринках освітніх послуг, збереження та розвитку матеріально-технічної бази.
Серед основних завдань Опікунської ради - визначення стратегічних напрямків розвитку навчального закладу; сприяння організації і вдосконаленню освітнього процесу в Університеті; сприяння організації і поліпшенню умов праці професорсько-викладацького складу Університету; сприяння розвитку та вдосконаленню матеріально-технічної бази Університету (благоустрій та оснащення приміщень, територій і т.д.); пошук та залучення додаткових коштів для розвитку Університету; сприяння соціальному захисту і підтримці студентів, аспірантів та співробітників, у тому числі науково-педагогічних працівників тощо.