• Головна
  • Ігор Бойко про інноваційний розвиток «ЖЛ»: солодощі на шляху до здорового харчування
Реклама
11:27, 13 лютого 2014 р.

Ігор Бойко про інноваційний розвиток «ЖЛ»: солодощі на шляху до здорового харчування

Реклама

Слідуючи світовим тенденціям, пов'язаним з популярністю здорового харчування, житомирська кондитерська фабрика «ЖЛ» розширила лінійку солодощів інноваційного напряму - на основі натурального підсолоджувача екстракту стевії.

Солодощі такого напрямку затребувані серед людей, які змушені утримуватися від вживання цукру або прагнуть дотримуватися здорового способу життя. Продукція фабрики «ЖЛ» торгової марки «Stevix» вже встигла отримати безліч позитивних відгуків від професійних експертів світового ринку на міжнародній виставці кондитерських виробів ISM 2014, яка по праву вважається однією з найбільш значних в сфері кондитерської промисловості.

Асортиментна лінійка солодощів торгової марки «Stevix» поповнилася цукерками «Батончик зі стевією». Це неглазурована пралінова цукерка без цукру з додаванням екстракту стевії, а її смак доповнює арахіс. Крім цього, фабрика вже випускає «Вафлі на стевії з ароматом шоколаду» і «Вафлі на стевії з ароматом молока». Їх калорійність на 30% нижче, ніж у звичних вафель з начинкою.

За словами голови наглядової ради ТДВ «ЖЛ» Ігоря Бойка, «даний напрямок кондитерського виробництва дозволить підприємству отримати додаткові конкурентні переваги і зайняти вільні ніші на ринку кондитерських виробів».

www.sladosti.com.ua

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...