• Головна
  • У середу відбудеться чергове засідання виконкому Житомирської міськради
порядок денний
17:23, 17 лютого 2014 р.

У середу відбудеться чергове засідання виконкому Житомирської міськради

порядок денний

19 лютого 2014 року о 10.00 год. відбудеться засідання виконавчого комітету Житомирської міської ради.

На виконкомі вирішаться питання про підготовку та проведення загальноміського свята «Проводи Зими та зустріч Весни. Масляна», про роботу управління культури Житомирської міської ради, про погодження переліку зупинок приміських автобусних маршрутів у Житомирі тощо.

П ОР Я Д О К    Д Е Н Н И Й

п/п

Назва питання

Доповідач  та співдоповідач

1.

Про надання статусу дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування

Косяк Надія Григорівна  - начальник служби у справах дітей міської ради

2.

Про встановлення піклування над неповнолітньою С. П.

          -//-

3.

Про направлення дітей до державного дитячого закладу

          -//-

4.

Про надання дозволу на дарування, продаж житла від імені дітей

          -//-

5.

Про роботу управління культури Житомирської міської ради

 

Харчук Лариса Петрівна - начальник управління культури міської ради

6.

Про підготовку та проведення загальноміського свята «Проводи Зими та зустріч Весни. Масляна»

          -//-

7.

Про надання дозволу комунальному підприємству «Парк культури та відпочинку ім. Ю. Гагаріна» Житомирської міської ради на списання основних засобів

          -//-

8.

Про погодження переліку зупинок приміських автобусних маршрутів у

м. Житомирі

Клинчук Володимир Станіславович - начальник управління транспорту і зв"язку міської ради

9.

Про передачу необоротних і оборотних активів комунальної установи спеціалізованої монтажно-експлуатаційної установи Житомирської міської ради

          -//-

10.

Про видалення зелених насаджень

 

Степаницька Тетяна Василівна - заступник начальника КП "Інспекція з благоустрою м. Житомира"

11.

Про внесення змін до пункту з рішення виконавчого комітету міської ради від 15.12.2011р. №767 "Про встановлення норми витрат на копіювання та друк документів для задоволення запитів на інформацію"

Панченко Олеся Сергіївна - директор юридичного департаменту міської ради

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...