• Головна
  • У Житомирі виконком займеться питанням ТТУ
порядок денний
12:08, 3 червня 2014 р.

У Житомирі виконком займеться питанням ТТУ

порядок денний

Завтра, 4 червня 2014 року о 10.00 год. відбудеться засідання виконавчого комітету міської ради. На засідання винесені питання про дітей, устрій та Житомирське ТТУ.

п/п
Назва питання
Доповідач  та співдоповідач
  •  
Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування
Косяк Надія Григорівна  - начальник служби у справах дітей міської ради
  •  
Про встановлення опіки (піклування) над дітьми
  •  
Про участь у вихованні та порядок побачення з дітьми батьків, які проживають окремо
  •  
Про затвердження висновку щодо  участі у вихованні та порядок побачення з малолітнім сином
  •  
Про затвердження висновків щодо   позбавлення батьківських  прав
  •  
Про надання повної цивільної дієздатності неповнолітній особі
  •  
Про відібрання малолітніх, затвердження висновку щодо відібрання дітей у матері з подальшим позбавленням її батьківських прав та направлення малолітніх до державного дитячого закладу
  •  
Про надання дозволу на підписання необхідних документів, дарування та продаж житла від імені дітей
  •  
Про виконання службою у справах дітей міської ради повноважень, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні"
  •  
Про підсумки роботи міського господарства в осінньо-зимовому періоді 2013-2014 років та затвердження основних заходів з підготовки міського господарства до роботи в наступному періоді 2014-2015 років
Марцун Олек-сандр Васильович - начальник управ-ління комунального господарства міської ради
  •  
Про погодження звіту та затвердження змін до фінансового плану комунального підприємства
"Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" Житомирської міської ради
Таможський Олег Валентинович
- начальник  КП "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" Житомирської міської ради
  •  
Про роботу комунального підприємства "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" Житомирської міської ради
  •  
Про роботу управління регулювання земельних відносин міської ради
Лалименко Єлізавета Володимирівна - начальник управління земельних відносин міської ради
  •  
Про діяльність Житомирського міського центру соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді
Юрченко Ольга Іванівна - директор Житомирського міського центру соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді
  •  
Про затвердження складу міської комісії з топоніміки та Положення про неї
Черкасова Євгенія Леонідівна - начальник управління  містобудування, архітектури та дизайну  міського середовища міської ради
  •  
Про затвердження складу міської архітектурно-будівельної комісії
  •  
Про внесення змін та доповнень в додаток до рішення міськвиконкому від 15.05.2013 №181
  •  
Про погодження реконструкції орендованих нежилих приміщень цокольного поверху в житловому будинку по вул. Кибальчича, 11
  •  
Про надання згоди Житомирській обласній громадській організації "Руська співдружність" на встановлення меморіальної дошки Наталії Іванівні Оржевській
  •  
Про надання службової жилої площі громадянину
Сівко Ілона Виленівна -  головний спеціаліст відділу  по обліку та розподілу жилої площі міської ради
  •  
Про взяття громадян на квартирний облік і упорядкування черги за місцем їх роботи
  •  
Про погодження звіту про виконання показників фінансового плану за 2013 рік комунального підприємства "Житлове виробниче підприємство аварійних робіт" Житомирської міської ради
Войналович Юрій Михайлович - начальник КП "Житлове вироб-
ниче підприємство аварійних робіт" Житомирської міської ради
  •  
Про надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам, малозабезпеченим верствам населення та іншим категоріям громадян міста Житомира
Петренко Любов Василівна - началь ник управління праці та соціального захисту населення міської ради
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Житомир #міськрада #виконком #засідання #ТТУ
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...