• Головна
  • У Житомирі визначились із брендом міста (ПІДСУМКИ)
10:31, 22 жовтня 2014 р.

У Житомирі визначились із брендом міста (ПІДСУМКИ)

Участь у проекті взяли 75 чоловік, які надіслали більше 200 варіантів логотипу. Всі роботи були направлені на розгляд незалежних експертів та членів робочої групи. Вже 20 жовтня 2014 року в прес-центрі міської ради оголосили та нагородили переможців.
Бренд міста  - це той символ, який буде використовуватись і на рекламній продукції, і в діловій переписці, і при проведенні різних соціальних та спортивних заходів.  Сьогодні експерти визначили той логотип, який отримає право називатися брендом Житомира.

Багато міст України вже пройшли цей шлях, розробили бренд міста, активно його впроваджують. У Житомирі до цього часу не підіймалось це питання.

Вже в найближчому майбутньому логотип буде представлено житомирянам. Про це повідомив Сергій Сухомлин: «31 жовтня ми плануємо вже презентувати перші чотири тролейбуси, які приїдуть в місто Житомир. Під час презентації, ми покажемо також зупинку загального транспорту нового типу, яка вже розроблена і виготовлена. На рекламних площинах цієї зупинки, я думаю, що ми вже розмістимо логотип нашого міста, щоб житомиряни разом з новою зупинкою, з новими тролейбусами, побачили логотип Житомира. Ще, на цих тролейбусах буде встановлена система оповіщення для людей з вадами зору, вона буде як зовнішньою так і внутрішньою. Додатково тролейбуси будуть оснащенні точкою доступу до мережі Інтернет через Wi - Fi , до речі, нові зупинки теж».
 
Переможців проекту «Подаруй місту логотип» в міській раді вирішили визначити в декількох номінаціях, відтак за найактивнішу участь в проекті нагороду отримав Руслан Віл’ям (35 робіт), за створення лого-фейку – Максим Шевчук, за найчисленніші симпатії громади під час голосування в День міста нагороду отримало ТОВ «Вадіус», а переможцями стало ТОВ «Doris Advertising», логотип якого став кращим на думку робочої групи та експертів з різних країн світу. Також логотип ТОВ «Doris Advertising» набрав більше всього симпатій серед користувачів соціальної мережі FB .

Переможці проекту отримали виділений спонсором призовий фонд у розмірі 20 тис.грн.

«В першу звичайно ж хотілось подякувати міській владі за таку ініціативу»,-зазначає представник Doris Advertising, - «Ще рік тому така ініціатива, при чому проведена з таким успіхом нам здавалася фантастикою. Ми всі працюємо в цій сфері вже дуже давно, думали над цим, сподівалися, що колись вийде для міста зробити щось подібне, і ось  тепер отримали шанс. За це й вдячність».
#Житомир #бренд #логотип
Оголошення
live comments feed...