09:35, 1 серпня 2011 р.
В полі зору податківців кожне звернення
Організація та контроль за роботою зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків роботи органів державної податкової служби.
В зв’язку з набранням чинності з 01 січня поточного року Податкового кодексу України, положення якого потребують детального роз’яснення, у 2011 році збільшилась кількість звернень, які надійшли від громадян на розгляд до органів державної податкової служби Житомирської області. У січні-липні на розгляд податківців надійшло 292 письмових звернень громадян (у відповідному періоді 2010 року - 157 звернень), з них 52,1 відс. складають заяви, 46,5 відс. - інформаційні запити, 1,4 відс. – скарги.
Особистий прийом громадян посадовими особами ДПС області здійснюється через громадські приймальні, згідно затверджених графіків прийому громадян.
Протягом січня-липня 2011 року посадові особи ДПС області здійснили 54 прийоми громадян.
На всі звернення громадян були надані фахові роз'яснення без порушення терміну та згідно чинного законодавства.
ДПА у Житомирській області
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Знижки від 35% на інструменти — Dnipro-M проводить Гаражний сейл
Новини компаній
13:00
12 вересня
Важливість прописки для доступу до медичних закладів
Новини компаній
11:00
11 вересня
Понад 3,2 млн грн на підтримку дітей-сиріт зібрано завдяки клієнтам мережі магазинів EVA
Новини компаній
15:00
10 вересня
08:00
9 вересня
Оголошення
15:12, 10 вересня
15:12, 10 вересня
15:12, 10 вересня
15:12, 10 вересня
15:12, 10 вересня
live comments feed...