Псевдосоціальна реклама за 10 тисяч не бюджетних гривень

29.08.11 у засобах масової інформації з’явилась інформація, що до візиту Віктора Януковича на Житомирщину на київському шосе за одну ніч заклеїли до 15 біл-бордів портретом Президента України та текстом вітального характеру, пов’язаним з 20-ю річницею Незалежності України.
Варто зауважити, що День Незалежності вся Україна святкувала 24.08.11. Чому гарант вирішив привітати житомирян з таким запізненням і чому переважно перед в’їздом в Житомир з київського напрямку, наразі однозначно невідомо.
Для того щоб дізнатись вартість цих вітань 29.08.11 та 30.08.11 активістами «Демократичного Альянсу» до житомирського виконавчого комітету було подано два запити на інформацію, щодо кількості та вартості розміщених біл-бордів, з вітаннями міського голови Житомира та Президента України.
06.09.11 були отримані відповіді, що містили запитувану інформацією. По важкозрозумілим причинам, виконавчий комітет класифікував дані «вітання» як соціальну рекламу - так зазначено в текстах відповідей на запити. Щодо кількості біл-бордів, то виконком повідомив, що з вітальним обличчям Президента було розміщено 10 рекламних бордів, а з привітанням міського голови - 15 шт. Варто зазначити, що дана кількість включає в себе не лише біл-борди, розташовані на під’їзді до Житомира, а загальну кількість рекламних щитів по місту. Виникає питання, хто ж допустився помилки: журналісти, що мандрували київським шосе чи працівники органів влади, що забули врахувати ще якісь рахунки, пов’язані з виготовленням та розміщенням вищезгаданої «соціальної реклами».
Сумарна вартість задекларованих «вітань» від міського голови та Президента склала 10 798,74 грн.
Також в обох відповідях повідомляється, що виготовлення та розміщення в м. Житомирі «соціальної реклами», пов’язаної з відзначенням Дня Незалежності України, доручено комунальному підприємству «Реклама». Окрім того, акцентується увага, що КП «Реклама» є юридичною особою, а доходи підприємство одержує від здійснення фінансово-господарської діяльності, фінансування із бюджету не отримує, тому при виготовленні та розміщенні «соціальної реклами» кошти міського бюджету не використовувались.
У своїх відповідях, влада дуже переконливо та аргументовано обґрунтовує свою економність, адже не витратила ні копійки з бюджету і «соціальний» ефект подібної реклами. Але чи достатніми є ці аргументи для розміщення персоналізованої реклами за кошти підприємців, а не зображених персон? В чому ж полягає та соціальна складова ефекту позитивних флюїд, що линуть від портрету міського голови чи Президента? Кому потрібні вітання через 5 днів після свята?

Дмитро Ткачук
Голова ЖОО ВМГО «Демократичний Альянс»

Псевдосоціальна реклама за 10 тисяч не бюджетних гривень, фото-1
Псевдосоціальна реклама за 10 тисяч не бюджетних гривень, фото-2
Псевдосоціальна реклама за 10 тисяч не бюджетних гривень, фото-3
Псевдосоціальна реклама за 10 тисяч не бюджетних гривень, фото-4
Псевдосоціальна реклама за 10 тисяч не бюджетних гривень, фото-5
Псевдосоціальна реклама за 10 тисяч не бюджетних гривень, фото-6
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі