• Головна
  • Відтепер диспетчери житомирської служби «101» будуть говорити і англійською мовою
11:10, 16 вересня 2011 р.

Відтепер диспетчери житомирської служби «101» будуть говорити і англійською мовою

139 диспетчерів та радіотелефоністів аварійно-рятувальної служби можуть приймати дзвінки та відповідати на них англійською мовою. В рамках підготовки до Євро-2012 впродовж двох місяців для них проводились курси з вивчення іноземної мови.

«Навчали диспетчерів служби 101 представники Житомирської філії перших київських курсів іноземних мов. Було нелегко, так як певна кількість наших працівників не вивчали англійську мову в вищих і середніх начальних закладах. Але навчальний процес був побудований по спеціалізованому курсі, так щоб будь-яка людина була в змозі охопити знання на тому рівні і в тій кількості, в якій вимагалося» - розповіла начальник сектору центру зв’язків з громадськістю обласного управління МНС Іванна Рикун.

Наразі для перевірки диспетчерів під час їх чергування оперативно-диспетчерська служба МНС здійснює телефонні дзвінки до районних підрозділів, аби поспілкуватися англійською, задля постійного вдосконалення набутих знань. Крім того, в наступному році планується повторне проведення курсів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...