Від музейних колекцій до архітектурних памʼяток: як ЄС допомагає рятувати культурну спадщину України
Партнерський матеріал
09:00
Вчора
274 письмових звернень громадян надійшло у цьому році до обласного управління у справах захисту прав споживачів. 44 з них стосувалися якості продовольчих товарів.
Незадоволення щодо якості непродовольчих товарів заявили більше 80 мешканців. Їхні скарги стосувалися виготовлення меблів на замовлення і, вже традиційно, – ремонту складно-побутової техніки та мобільних телефонів.
Переважна кількість звернень споживачів стосувалося надання неякісних житлово-комунальних послуг та послуг зв’язку.
Керівництво управління констатує, що, незважаючи на постійні заходи, спрямовані на покращення стану споживчого ринку, порушення прав споживачів носять масовий характер.