• Головна
  • У Житомирському університеті абітурієнти зможуть вивчити фах рекламіста та піарника
Іновації
13:02, 20 червня 2015 р.

У Житомирському університеті абітурієнти зможуть вивчити фах рекламіста та піарника

Іновації

За результатами експертного оцінювання та рішення Акредитаційної комісії МОН України  Житомирському державному університету імені Івана Франка було ліцензовано нову спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю» з ліцензованим обсягом набору 60  осіб на денну форму навчання, - про це йдеться на офіційному сайті університету.

В останні роки рекламна та PR-діяльність в Україні набувають все потужніших обертів. Щорічне зростання рекламних та PR-бюджетів дуже виграшно виділяється серед показників динаміки інших галузей національної економіки. Важелями реклами та PR користуються сьогодні бізнес-структури, державні установи, громадські організації, політичні партії. Загальним результатом цих процесів є розвиток національного комунікаційного ринку, стрімке зростання кількості людей, що працюють у комунікаційних агентствах та рекламних службах організацій. Тому  спеціальність «Реклама та зв'язки з громадськістю» не просто перспективна, а й стратегічно необхідна.

Підготовку фахівців  з  «Реклами і зв’язків з громадськістю»  у  м. Житомирі не здійснює жодний вищий державний навчальний заклад, тому й виникла необхідність у такій освітній послузі. До того ж, потреба у фахівцях з реклами і зв’язків з громадськістю підтверджується результатами моніторингу ринку праці, проведеного за участі Житомирської облдержадміністрації. Відтак, студенти, які отримають освіту фахівця з реклами та PR, матимуть гарне майбутнє.

«Сьогодні ми маємо великий потенціал молоді, котра хоче рухатися й змінювати світ навколо себе. Спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю» саме для таких – рухливих і креативних»,  –  каже ректор ЖДУ ім. І. Франка Петро Саух.

Набір на спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю» здійснюватиметься під час вступної кампанії 2015 року до Житомирського державного університету імені Івана Франка, яка триватиме в липні-серпні поточного року. Бажаючі отримати фах рекламіста та піарника разом із іншими документами мають подати до приймальної комісії сертифікати ЗНО з української мови і літератури, історії, англійської мови.

Реклама і зв’язки з громадськістю – це напрям, що відкриває чудові кар’єрні перспективи. Випускник може претендувати на цілий ряд посад: від менеджера чи фахівця відділу реклами до керівника.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Житомир #ЖДУ Франка #рекламіст #піарник #реклама #фах #вступна кампанія
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
ТОП новини
Несплата 8,6 млн грн податків - на Житомирщині керівнику сільськогосподарського товариства повідомлено про підозру
ПРОКУРАТУРА
Стало відомо, де в Житомирі сьогодні можуть вимикати світло, — перелік об'єктів та вулиць від обленерго
ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО
Стало відомо, де в Житомирі сьогодні можуть вимикати світло, — перелік об'єктів та вулиць від обленерго
ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО
Трагедія на Житомирщині: 8-річний хлопчик вийшов на тонкий лід та провалився у воду
ТРАГЕДІЯ НА ВОДОЙМІ
Оголошення
live comments feed...