Прес-конференція
12:03, 7 липня 2015 р.
Транспортна реформа Житомира визначилась з картою маршрутів та ТТУ, конкурс перевізників - неоднозначний
Прес-конференція
6 липня в прес-центрі Житомирської міськради відбулася прес-конференція, присвячена питанням втілення на території міста довгоочікуваної транспортної реформи. І, як засвідчила практика, питань виявилось достатньо, щоб забезпечити цілісіньку годину напруженної дискусії.
На порядку денному стояли такі теми, як впровадження "Єдиного квитка", відкриття нових маршрутів руху громадського транспорту та, найголовніше, обговорення результатів конкурсу серед приватних перевізників, які змагалися за право надавати свої послуги житомирянам та гостям міста.
Безумовно центральною персоною прес-конференції був пан Евгеній Демчик - чинний заступник міського голови та за сумісництвом голова конкурсного комітету вищезгаданого конкурсу. Передусім відомий тим, що був обраний на посаду заступника мера шляхом закритого голосування.
Про так званий "Єдиний квиток" було сказано мало, рівно стільки, щоб дати присутнім зрозуміти значущість цієї інновації. Питань стосовно цього пункту обговорення не виникло ні у кого з присутніх за відеокамерами та обабіч круглого столу.
Новий тролейбусний маршрут 5-А, що пролягатиме від Панчішної фабрики до Гідропарку, також не викликав бурхливих обговорень. Пан Демчик назвав його пріорітетним для "матусь з колясками та дітками, які хочуть відпочити", що не позбавлено логіки.
Також було згадано про 7 нових тролейбусів та 2 трамвая, введених в єксплуатацію.
Обговорення ж проведеного серед перевізників конкурсу - стало найбурхливішим на прес-конференції. Слово було надано Дмитру Ткачуку, який опублікував топ-10 фактів порушень закону міським керівництвом. Він заявив, що конкурс - фарс, проведений за попередньою домовленістю між конкурсним комітетом та перевізниками. За словами Дмитра, контракти були укладені за непрозорих умов, деякі учасники конкурсу взагалі не мали бути до нього допущені, через невиконання державних вимог. Також були виявлені інші порушення, такі як використання у конкурсі машин, які вже експлуатуються на інших маршрутах, зокрема у м. Києві.
Також Дмитро Ткачук піддав сумнівам, що результати конкурсу можна вважати легітимними, адже керівницво міського управління транспорту на данний момент не в змозі виконувати свої функції - заступник голови взяв неоднозначний лікарняний з подальшою відставкою, голова ж був переведений на іншу, не менш керівну посаду.
Також було згадано про те, що один з членів конкурсного комітету, що мав право голосу та успішно ним скористався, є фігурантом судової справи, пов'язаної з його професійними обов'язками, що досі не закрита.
У відповідь пан Демчик говорив довго, весь час опираючись на законопроекти, судові рішення, бюрократичні тонкощі та не втомлювався повторювати, що в конкурсі "перемогли житомиряни". У бік Дмитра також прозвучали закиди в "політизації" питання. Адже воно - було дійсно суто економічне. За його словами, тoй факт, що голосування тривало 8 годин було ні чим іншим, як намаганням саботувати його прозорість та непідкупність та ні в якому разі не використовувалось для переконання голосуючих зробити більш правильний вибір. Коли ж із залу пролунали думки про те, що реформа, всупереч словам заступника мера, ще не дає конкретних результатів, присутні були запевнені, що залишилося ще трішечки почекати.
Під завісу прозвучали пояснення, що нові зупинки не встановлюются не через некомпетентність міських служб, а через впертість приватного бізнесу, який не погоджується звільнити під ці зупинки місця.
Взагалі, прес-конференція залишила по собі досить неоднозначні висновки, адже не залишила головного - впевненості в тому, що нас чекають зміни в чомусь, окрім карти маршрутів міського громадського транспорту.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
16:53, 2 грудня
16:53, 2 грудня
16:53, 2 грудня
16:53, 2 грудня
16:53, 2 грудня
live comments feed...