• Головна
  • Рекламне питання у Житомирі: виконком скасував дозволи на «тротуарні» рекламні щити
Рішення
16:51, 20 серпня 2015 р.

Рекламне питання у Житомирі: виконком скасував дозволи на «тротуарні» рекламні щити

Рішення
Члени виконавчого комітету скасували дозволи на розміщення декількох рекламних конструкцій в центральній частині міста Житомира, котрі були поставлені посеред тротуарів.
Нагадаємо, що рік назад просто на тротуарах, центральними вулицями міста, наче в грибний сезон, почали з'являтись цілі рекламні конструкції. Тоді 0412 з’ясувував причину появи такої реклами.

Так, на перехрестях центральних вулицях: Київськії, Театральній та В.Бердичівській можна нарахувати  щонайменше п'ять рекламних щитів, які встановлені прямо на пішохідній частині.  При чому власником усіх цих щитів виявилось одне товариство – «Видавничий дім Стар Медіа», керуючим там є Сергій Олександрович Корчемний. Усі дозвільні документи проходили ще за мера Володимира Дебоя.

Тоді ж у соцмережах цю тему активно обговорювали та кепкували. Було заявлено, що договори у них підписані від 3 до 5 років, тому вони мають всі законні підстави розміщувати цю рекламу.
Підставою для прийняття цього рішення щодо скасування дозволів є невикористання місць розташування рекламних  конструкцій безперервно на протязі  6 місяців. Це передбачено  Правилами розміщення реклами в м. Житомирі, про що на засіданні виконавчого комітету юридичним департаментом міської ради повідомлено  представника  рекламної компанії.

Дозволи скасовані за адресами – майдан імені С.П.Корольова, 10, вул.Київська, 7, 57; вул. Велика Бердичівська, 3.
Нагадаємо, що попередній склад виконкому, 15 січня 2014 року прийняв рішення № 15 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі, в якому було  наступне:
Рекламне питання у Житомирі: виконком скасував дозволи на «тротуарні» рекламні  щити (фото) - фото 1

Рекламне питання у Житомирі: виконком скасував дозволи на «тротуарні» рекламні щити (фото) - фото 1

Загалом, зазначимо, що в Житомирі рекламні агенства часто залишаються невдоволені термінуванням розміщення своєї реклами. На приклад, дозвіл на три роки, виконком може запросто припинити після одного року, посилаючись на зміну дозвільних документів і т.п. 

Довідково:  ВИЗНАЧЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ. Законодавче визначення зовнішньої реклами нам розкриває Закон України «Про рекламу» в статті 1, там зазначено, що зовнішня реклама це інформація про  особу  чи  товар,  що розповсюджується в будь-якій  формі і спосіб, призначення якої є формування або підтримання обізнаності споживачів даної реклами, їх інтерес щодо рекламованої особи чи товару. Така реклама розміщується  на  спеціально зібраних тимчасових чи стаціонарних конструкціях,  розташуванням яких є відкрита місцевість, над проїжджою частиною вулиць і доріг, зовнішня поверхня будинків, споруд, елементи  вуличного  обладнання.  Принципи розміщення рекламної інформації та вимоги встановлені в статтях 7 і 8 цього закону.

ВИМОГИ ДО РОЗМІЩЕННЯ.До розміщення саме зовнішньої реклами висуваються свої, особливі вимоги, передбачені ст.16  Закону №270/96-ВР про них й  розповімо далі. Основною вимогою це є отримання  ДОЗВОЛУ-  оформлений в установленій формі документ, який видається розповсюджувачу реклами  після  рішення  виконавчого   органу сільської,  селищної або міської ради про надання права на розміщення  рекламного об`єкту на визначений час та у визначеному місці.

При розміщенні об`єкт зовнішньої реклами повинен:

  • Розташовуватись відповідно до техніки  безпеки, забезпечуючи при цьому видимість дорожніх знаків, перехресть,  пішохідних  переходів, світлофорів та  зупинок транспорту загального користування, замість того, щоб  відтворювати зображення дорожніх знаків;
  • Світло не повинно засліплювати учасників дорожнього руху чи квартири житлових будинків;
  • Дозволяється декоративно оформлювати фундамент, що виступає над поверхнею землі при наземній зовнішній  рекламі;
  • Опори реклами наземної,  яка розташовується  вздовж проїжджої частини вулиць чи доріг повинні мати вертикальну дорожню розмітку зі  світлоповертаючих матеріалів  висотою до 2м. від поверхні землі;
  • Нижній край реклами над проїжджою частиною, на  мостах,  естакадах и т.і. не повинен бути нижче 5м. від  поверхні дорожнього покриття;
  • Об`єкт реклами  може розміщуватися в одну з фасадами будівель чи огорожами лінію в місцях межування проїжджої  частини  вулиці  з  цоколями будівель або огорожами.

НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ РОЗМІЩУВАТИ РЕКЛАМУ: у населених пунктах на висоті меншій 5м. від  поверхні дорожнього  покриття, у разі коли ця  рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини; на відстані менш ніж  5м. від краю проїжджої частини поза населеними пунктами; на пішохідних доріжках та алеях.

Дозвіл погоджується з власником місця/уповноваженим ним  органом чи особою шляхом укладення договорів оренди місця реклами і спеціально уповноваженим органом з питань містобудування та архітектури.

Типовими правилами від 29.12.2003р. в статті 22 зазначені вичерпні умови відмови у наданні ДОЗВОЛУ:

1.неналежним чином оформленні документи;

2.надання документів з завідомо неправдивими відомостями.  Дозвіл видається строком на 5 років, якщо менший строк не вказаний у заяві про розташування зовнішньої реклами, його можна подовжити за заявою поданою не пізніш ніж за місяць до закінчення строку надання місця. Дозвіл може бути скасований лише при заяві про його невикористання протягом більш ніж 6 місяців або не переоформлення належним чином (за умов визначених Типовими правилами). Проведення тендерів у процесі надання дозволу-ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ. Після розміщення об`єкту рекламодавець повинен направити фотокартку об`єкту на місці до Робочого органу (6*9см.) До Дозволу за заявою можна внести зміни.

Нормативна база:

1.Закон України «Про рекламу»/Верховна Рада України;  Закон  вiд 03.07.1996  № 270/96-ВР

2.Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997р. №280/97-ВР

3.Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»від 06.09.2005р. № 2806-ІУ

4. Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами" від 29.12.2003 р. № 2067

5.Постанова Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 р. № 526 "Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Житиомир #реклама #щити #реклама #Стар Медіа #тротуари #виконком #дозволи #скасування
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Останні новини
ТОП новини
У Житомирі працівники водоканалу виявили унікальну знахідку — дерев’яний трубопровід початку ХХ століття протяжністю близько 300 м
ВОДОКАНАЛ
По Житомирській області сильний вітер!, — САД
САД
Реформа харчування очима житомирських кухарів: нові виклики, нові страви, — ФОТО
ХАРЧУВАННЯ У ШКОЛАХ
Після запуску сміттєпереробного заводу у Житомирі з’явиться тариф на перероблення побутових відходів, а тариф на захоронення зменшиться до 15 копійок
СМІТТЄПЕРЕРОБНИЙ ЗАВОД
Оголошення
live comments feed...