• Головна
  • Карткова система ліфтів чи ні — вирішують житомиряни?
17:20, 2 грудня 2011 р.

Карткова система ліфтів чи ні — вирішують житомиряни?

Карткова система ліфтів чи ні — вирішують мешканці будинку

«Ліфтове господарство міста Житомира та переваги карткової системи ліфтів» - з такою темою виступила 30 листопада 2011 року у прямому ефірі ТРК «Союз-ТВ» начальник управління житлового господарства міської ради Світлана Півоварова.

С.Півоварова поінформувала, що у житловому фонді міста Житомира нараховується 997 ліфтів, що встановлені у будинках комунальної власності, ЖБК, ОСББ та будинках відомчої належності.

У Житомирі технічне обслуговування та ремонт ліфтів забезпечують три спеціалізовані організації: ПБМП «Спецреммонтаж», ПБВП «Магніт» та ПСП «Вертикаль».

На неодноразові звернення слухачів, Світлана Іванівна пояснила, що запроваджувати карткову чи безкарткову систему — вирішують мешканці будинку. Саме вони (на загальних зборах мешканців будинку) визначають, як буде фінансуватися поточний ремонт та аварійне обслуговування ліфтів — карткова система, коли у вартість картки закладені кошти на обслуговування ліфтів, або безкарткова — тоді ця суму закладається в обслуговування житла (так звану “квартплату”).

На прикладі це виглядає так:
Сім'я із 2 чоловік проживає у будинку із картковою системою ліфтів і сплачує квартплату у розмірі 66,5 грн.
Якщо мешканці будинку вирішать відмовитися від карткової системи - для тієї ж сім'ї квартплата становитиме 78,9 грн. (кошти на ремонт будинку закладаються у тариф утримання житла). При цьому існує загроза зупинки ліфту, оскільки не всі мешканці будинку, які користуються ліфтом без картки, добросовісно сплачують квартплату, а значить, кошти на обслуговування ліфту поступають не в повному обсязі.

Порівняння витрат, що покладаються на мешканців житлових будинків з картковими ліфтами та без них, наведені нижче:

Утримання житла з ліфтами (без карткової системи) 1-кімнатна площею 30,0 м2 -78,9грн.; 2-кімнатна площею 47,4 м2 -124,66 грн.; 3-кімнатна площею 63,4 м2 - 166,74грн.;

Утримання житла з ліфтами (при картковій системі) 2 чол. - 66,5 грн.; 3 чол.-104,1 грн.; 4 чол.- 139,1 грн.

Окрім цих переваг карткової системи, інші учасники прямого ефіру — керівники спеціалізованих ліфтових організацій «Ліфтналадка» та «Магніт» Анатолій Гусак і Михайло Палій розповіли про послуги, які виконуються за кошти, що сплачують мешканці, купуючи ліфтову карточку. Так, щомісячно проводиться ревізія та регулювання механізмів і апаратів машинного приміщення, шахти та кабіни ліфта; за необхідністю – змащувальні роботи всіх механізмів ліфта; по мірі виходу з ладу – заміна окремих елементів лебідки, визивних апаратів, станцій керування та дверей шахти і кабіни; цілодобово – звільнення пасажирів, що застрягли, згідно заявок за телефоном 15-86 (багатоканальний зв'язок, до якого підключені всі ліфтові організації, що здійснюють технічне обслуговування ліфтів в м. Житомирі) та міського інформаційного центру 481-481.

У зв'язку з тим, що технічне обслуговування ліфтів здійснюють три спеціалізовані ліфтові підприємства, на ліфтах застосовується три види ліфтових карток: ПБВП «Магніт» - картки червоного кольору
пров. 3-й Транзитний, 54, тел. 418528
ПБМП «Спецреммонтаж» - картки синього кольору
проїзд А.Тутковського, 15,тел. 33-59-21
ПСП «Вертикаль» - картки чорного кольору
вул. Котовського, 16, тел. 42-04-6

Також керівники ліфтових організацій відзначили, що із введенням карткової системи значно зменшилась кількість хуліганських дій і навмисних пошкоджень ліфтового обладнання. Разолм з тим, фіксуються випадки вандалізму, коли новеньке обладнання за декілька днів псується користувачами.

На звернення слухача щодо несправності картки, керівник ПБВП «Магніт» Михайло Палій наголосив, що кожна картка має гарантійний термін: 1 рік на картку та 3 місяці на заправку картку. Якщо гарантійний термін картки не закінчився, але вона з якихось причин не спрацьовує, власнику картки треба звернутися у спецпідприємство по обслуговуванню ліфта, де картка буде замінена на нову.

На сьогодні житомиряни користуються картками, розрахованими на 100 поїздок. У подальшому планується встановлення у кабінах ліфтів безконтактних карток (єдиних для всіх ліфтів міста). Окрім цього, у ліфтовій кабіні буде встановлено табло, де користувач зможе наглядно відслідковувати залишок поїздок.
Управління по зв'язках з громадськістю міської ради

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...