• Головна
  • У прокуратурі Житомирщини вирішили понад 2,7 тис звернень громадян
14:24, 17 серпня 2016 р.

У прокуратурі Житомирщини вирішили понад 2,7 тис звернень громадян

Розгляд звернень громадян та організація їх прийому залишається одним із важливих напрямів діяльності органів прокуратури, спрямованих на реальний захист прав і свобод людини та громадянина, зміцнення законності й правопорядку.

З початку поточного року до органів прокуратури Житомирської області надійшло понад 4 тис звернень, у тому числі майже 900 - до апарату прокуратури області. Органами прокуратури вирішено більше 2,7 тисяч звернень, з яких 114 - від народних депутатів України. З числа вирішених 79 звернень задоволено.

Про це повідомила начальник відділу організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів прокуратури Житомирської області Лілія Лук’янчук.

Керівник відділу уточнила, що понад 1,2 тис жителів області у своїх зверненнях порушили питання, вирішення яких віднесено до компетенції органів державної влади та контролю, тому їх скеровано для вирішення за належністю .

«Особливу увагу прокурори приділяють вирішенню звернень на особистому прийомі громадян, під час якого, спілкуючись із заявниками, можна глибше вникнути у їхні проблеми та знайти оперативні вирішення. З початку року на особистому прийомі прийнято майже тисячу громадян. Особисто прокурором області – 60, керівниками підпорядкованих прокуратур 240 осіб», - зауважила Лілія Лук’янчук.

Крім цього, додала прокурор, керівництвом прокуратури області щомісячно здійснюється прийоми громадян за місцем праці та проживання. Поточного року здійснено 18 таких виїздів, з яких 7 - прокурором області. 

Начальник відділу організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів прокуратури області звернула увагу на те, що задля забезпечення своєчасного розгляду звернень та, відповідно, ефективного захисту порушених прав, громадяни повинні знати визначені законодавством вимоги до їх подачі.

Зокрема, у зверненні в обов’язковому порядку має бути зазначено прізвище, ім'я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. На письмовому зверненні має бути підпис заявника (заявників) із зазначенням дати. Дотримання цих простих умов унеможливить повернення звернення заявникові як анонімного.

Крім звернень, громадяни мають право бути особисто прийнятими керівниками прокуратур та їх заступниками. Про порядок та графік особистого прийому громадяни можна дізнатися у кожній місцевій прокуратурі, зокрема, із розташованих у загальнодоступних місцях інформаційних стендах.

Інформація про місце та час виїзних прийомів громадян керівництвом прокуратури області заздалегідь доводиться до відома населення через засоби масової інформації та висвітлюється на офіційному веб-сайті прокуратури області http://zhit.gp.gov.ua

Нагадуємо, що у прокуратурі області діє «гаряча лінія» за телефоном (0412) 47-03-46, на якій у телефонному режимі приймають звернення громадян. Також свої заяви та звернення жителі можуть відправляти електронною поштою за адресою [email protected]

Уточнення та детальнішу інформацію про порядок особистого прийому та розгляд звернень в органах прокуратури області також можна дізнатися безпосередньо у відділі організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів прокуратури області за телефоном (0412) 47-03-46.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#житомирщина #прокуратура #звернення
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Останні новини
Оголошення
live comments feed...