
Реклама
11:24, 19 березня 2017 р.
Алгоритм Баден-Баден – що це за звір і чи варто його боятися?
Реклама
На поставлене питання є відповідь: найімовірніше, це просто еволюція вже існуючих «фільтрів» за текстовий спам, і звичайно ж ні, боятися його не варто. Фирма smart-web работает только белыми методами и предоставляет своим клиентам рекомендации по сайту, по этому вы будете получать только качественное seo продвижение сайта и никакие алгоритмы вам не страшны. І він вже точно не стане черговою революцією в SEO», аналогічної Мінусинську, без урахування якого просувати в 2017 році попросту не можна. Якщо тільки ви не спамите в текстах свідомо – то боятися вам нічого. Але ось приділити підвищену увагу текстового контенту на ваших сторінках, а також перевірити старі тексти тепер доведеться. Можливо, в деяких тематиках вимоги до текстів дуже істотно зміняться.
Сам алгоритм був анонсований 23 березня 2017 року в Блозі для Вебмайстрів від Яндекса (посилання). Самі автори публікації стверджують, що вони «переробили і істотно поліпшили алгоритм, що визначає переоптимізування сторінки», а також, що даний алгоритм «є частиною загального алгоритму ранжирування, результатом його роботи може стати погіршення позицій переоптимізірованих сторінок в результатах пошуку». Що це може означати? По-перше, якщо його «переробили і поліпшили», то швидше всього цей алгоритм покликаний замінити собою вже звичні фільтри «переспам» і «переоптимізація».А якщо він дійсно «є частиною загального алгоритму ранжирування», то й діагностувати наявність «штрафів», накладених даним алгоритмом, буде важче. Адже антиспам-фільтр, який є частиною загального алгоритму, буде не примусово знижувати ваші позиції до певної позначки (на відміну від вже відомих пост-фільтрів), а «органічно» віднімати з вашої релевантності якесь «штрафне» значення. Схожу поведінку вже було анонсовано для алгоритму «Пінгвін» (спрямованого проти посилального спаму) пошуковою системою Google, так що Яндекс тут «тримається в тренді».Простіше кажучи, якщо ваш документ (сайт) є дуже «добрим» по сукупності інших факторів, то швидше за все, сильного падіння при Баден-Бадені ви не отримаєте, незважаючи на не дуже якісні тексти. Але це не означає, що можна розслабитися. У конкурентних ТОП-ах, значення релевантності як правило близькі один до одного, тому навіть невеликий «мінус» здатний відкусити пристойний шматок трафіку і продажів. Але це в теорії, а т. к. фільтр відносно новий, то для серйозних практичних висновків потрібні більш довготривалі спостереження. З іншого боку, підстав не вірити Яндексу на слово теж немає.
Що ще відомо про новий алгоритм «Баден-Баден»?
1. Алгоритм спрямований на боротьбу з «накруткою» релевантності шляхом написання непотрібних для користувача та «переоптимізірованих» текстів (з надмірно великою кількістю входжень ключових слів).
2. Алгоритм явно вже працює (про це свідчить і березнева «тряска» у видачі), але включений він «на повну потужність», невідомо.
3. Діє не на весь сайт (як Мінусинськ), а на конкретний документ. Наприклад, якщо у вас на сайті 10 сторінок з текстами, і лише 1 з них визнано неякісним, то решта 9 не втратять ні позицій, ні трафіку. (Деякі експерти в галузі відзначають, що можуть «впасти» не всі запити, а тільки ті, якими сильніше всього «переспамили»).
4. Позиції зазвичай знижуються на 10 пунктів і більше.
Що робити і як жити далі?
Кращий рада на всі часи і ситуації – не панікувати!
1. Насамперед, перевірте вашу видимість. Не просто виборчі позиції, а саме сукупну видимість по всім запитам, ведучим на конкретні документи. Якщо якийсь конкретний документ «просів» по більшості або всіх просуваються запитам на 10 і більше місць, і у цього документа є SEO-текст, то цілком імовірно, що вас зачепило новим алгоритмом, а правила гри в топі помінялися, і цей документ доведеться оптимізувати заново.
2. Відмовтеся від використання технік, «приховують» частина вашого SEO-тексту від користувачів, таких як «Кат», «Скролл» та ін. Текст повинен бути повністю видно користувачу з ввімкненим JavaScript!
3. Якщо текст писався відносно недавно, і з застосуванням класу інструментів аналізу ТОП-а, відомих як Текстові Аналізатори, перевірте, чи не змінилися вимоги до тексту. Швидше за все, ви побачите зовсім іншу картину. (Увага! Не всі Аналізатори однаково корисні! Рекомендуємо користуватися тільки перевіреними інструментами.)
4. Якщо текст писався давно, або без використання Текстового Аналізатора, або ж з використанням застарілих/неперевірених інструментів, то бажано переписати такий текст заново, з використанням Текстового Аналізатора.
Може, зовсім відмовитися від написання текстів?
Не обов'язково. Тільки, якщо вимоги «нового ТОП-а» по вашим запитам цього напряму зажадають (а це вже покаже ТА). До того ж, текстова оптимізація не обмежується суцільними (Plain) текстами як такими, і можна оптимізувати інші зони документа, як і раніше. А у всіх інших випадках, тексти, як і раніше будуть давати вам конкурентну перевагу у видачі. Тільки без попереднього аналізу і відповідного навчання копірайтерів писати такі тексти стане зовсім не вигідно.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:00
18:14
5 липня
Де відпочити в Одесі: топ місць для туристів цього літа?
Партнерський спецпроєкт
10:41
4 липня
Оголошення
21:30, 3 липня
21:30, 3 липня
21:30, 3 липня
21:30, 3 липня
21:30, 3 липня
live comments feed...