• Головна
  • Нові правила отримання техзасобів реабілітації: покрокова інструкція для житомирян
14:29, 24 червня 2021 р.
Надійне джерело

Нові правила отримання техзасобів реабілітації: покрокова інструкція для житомирян

Нові правила отримання техзасобів реабілітації: покрокова інструкція для житомирян

14 квітня 2021 року затверджено постанову «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 р. № 321», відповідно до якої суттєво змінено Порядок забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні засоби реабілітації. Відповідно до зазначених змін, органи місцевого самоврядування виступають тільки у якості фронт-офісів та лише приймають документи. Після цього органи місцевого самоврядування завантажують прийняті пакети документів до електронної особової справи та передають їх шляхом електронного обміну до Фонду соціального захисту інвалідів шляхом електронної взаємодії.

У Департаменті соціальної політики Житомирської міської ради роз’яснили: куди звертатися, які документи подавати та терміни розгляду таких звернень.

З 1 червня 2021 року для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації або виплати компенсації особа з інвалідністю, дитина з інвалідністю, інша особа або їх законні представники можуть звернутись з відповідними документами до:

  • структурних підрозділів з питань соціального захисту населення;
  • центрів надання адміністративних послуг;
  • або через електронний кабінет особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю;
  • або через Єдиний державний веб-портал електронних послуг.

Через електронний кабінет особи та Єдиний державний веб-портал електронних послуг заява подається із застосуванням електронного підпису.

Органи соціального захисту населення виконують наступне:

1. Сканують подані документи та завантажують їх до електронної особової справи.

2. Передають заяви разом з документами в паперовій формі до територіальних відділень Фонду соціального захисту інвалідів.

3. Ознайомлюють та надають заявникові інформаційні матеріали щодо:

  • переліку підприємств із зазначенням їх контактних даних, до яких такі особи можуть звернутися з питань забезпечення засобами реабілітації;
  • каталогу засобів реабілітації, якими такі підприємства забезпечують осіб;
  • механізму забезпечення засобами реабілітації та отримання компенсації;
  • механізму здійснення гарантійного та післягарантійного ремонту технічних та інших засобів реабілітації.

4. Надають інформацію щодо електронного кабінету особи, його функціоналу та офіційного веб-сайту Мінсоцполітики.

5. Надають інформацію щодо сумісності технічних та інших засобів реабілітації.

Територіальні відділення Фонду протягом трьох робочих днів з дня подання всіх документів формують в електронній особовій картці електронне направлення на забезпечення засобами реабілітації (виплату компенсації). Після формування направлення територіальне відділення Фонду інформує протягом трьох робочих днів через орган соціального захисту населення (ЦНАП), засоби телекомунікаційного зв’язку (зазначені у заяві про забезпечення засобом реабілітації (виплату компенсації) або через електронний кабінет особи (або через Єдиний державний веб-портал електронних послуг) про це особу з інвалідністю, законного представника дитини з інвалідністю, іншу особу.

Забезпечення громадян засобами реабілітації здійснюється шляхом укладання договору між Фондом соціального захисту інвалідів та підприємством.

Міністерство соціальної політики на основі сформованих в банку даних попередніх замовлень спрямовує бюджетні кошти Фонду для оплати підприємствам вартості виданих виробів та наданих послуг згідно з укладеними договорами та актами приймання-передачі робіт (надання послуг). Забезпечення засобами реабілітації здійснюється підприємством протягом не пізніше ніж 45 робочих днів з дати надходження щомісячних бюджетних асигнувань в межах створених попередніх замовлень.

Більш детальну інформацію можна отримати за телефонами:

  • 42-50-29 - управління соціального захисту населення Богунського району департаменту соціальної політики Житомирської міської ради,
  • 097-263-64-55 - управління соціального захисту населення Корольовського району департаменту соціальної політики Житомирської міської ради.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#житомир #житомирщина #житомирська #інклюзія #візок #інвалідність #документ #інструкція
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...