• Головна
  • З 10 вересня у Житомирі зміниться рух громадського транспорту
ТРАНСПОРТ
16:17, 4 серпня
Надійне джерело

З 10 вересня у Житомирі зміниться рух громадського транспорту

ТРАНСПОРТ
З 10 вересня у Житомирі зміниться рух громадського транспорту

У Житомирі затвердили зміни до автобусної та тролейбусної мережі. Необхідність цих змін пояснюється тим, що діюча мережа затверджена ще у 2015 році й на сьогодні вже не є актуальною через припинення роботи окремих маршрутівтазміну схем руху автобусів.

Читайте також: Президент України Володимир Зеленський відвідав з робочою поїздкою Житомирщину,— ФОТО

Читайте також:На Житомирщині пошкодили автомобіль журналіста

Начальник управління транспорту і зв’язку міської ради Констянтин Підпокровний каже: автобусна мережа на сьогодні не є збалансованою: одні маршрути - рентабельні, деякі - збиткові. Ці зміни мають стимулювати до впорядкування і приміських маршрутів, що працюють на міській автобусній мережі та створюють конкуренцію ТТУ та міським автобусам. Для розв'язання останнього питання буде відновлено діалог з ОДА.

Основні зміни до автобусної мережі:

Скасовуються 5 маршрутів автобусної мережі, які упродовж кількох років не працювали (маршрут №40, 47, 2, 53, 53А). Відповідно, конкурс на ці маршрути оголошувати не будуть.

Без змін залишать6 маршрутів(1,7,8,26,33,58), більшість з якихзабезпечують автобусами мікрорайони без тролейбусного сполучення.

З’явиться новий автобусний маршрут Крошня-Богунія-Корбутівка. Подібний маршрут існує, однак пролягає через центр міста. Автобусний маршрут №3 напряму сполучатиме Крошню та Богунію через проспект Незалежності.

Маршрут№44рухатиметься по-новому: Чуднівська – Велика Бердичівська -Вітрука - Сльоти- вул. Бориса Тена.

Вулиця Бориса Тена сполучатиметься з Богунією маршрутом №11, який також забезпечить сполученням вулицю Шептицького.

Маршрут №5 продовжено буде до вулиці Соснової через вулицю Мазепи до Малинського ринку.

Наразі на міських маршрутах - 180 автобусів, 50 з них - нові. «Третина рухомого складу автобусної мережі у нормальному стані. 100 - потребують заміни», - зазначає Констянтин Підпокровний. Перевізники автобусних маршрутів будуть визначені на конкурсній основі. Це стимулюватиме їх до оновлення рухомого складу. «До того ж підвищуються вимоги до класу та пасажиромісткості автобусів. Згідно із транспортним законодавством, якщо перевізники не відповідають умовам конкурсу, договір укладається на рік. Якщо відповідають - від 3 до 5 років», - додає Констянтин Підпокровний.

Міський голова Сергій Сухомлин наголошує: «Перевізникиповинні оновити рухомий склад, іякість перевезення має зростати. Один автобус великої місткості краще ніж кілька маршруток на вулиці. Бо це - екологія та безпека людей».

Зміни до міської тролейбусної мережі:

Основна проблема діючої тролейбусної мережі - концентрація руху тролейбусів у центральній частині міста (вул. Київська, Вітрука, Велика Бердичівська), де курсує тролейбус №1 та 1 А . Сюди ж заїжджають з усіх мікрорайонів тролейбуси маршрутів 2,3,4,15.

1.Випуск тролейбусів буде збільшено на 10 одиниць. Щоденно на лінії ТТУ випускатиме 94 тролейбуси. Удвічі збільшать випуск тролейбусів у напрямках Крошні та Корбутівки, скоротиться інтервал руху.

2. Район Корбутівка забезпечуватимуть тролейбусні маршрути 15 та 15А, які з’єднають Корбутівку з Київською, Вітрука, Великою Бердичівською та Фещенка Чопівського.

3. Тролейбусу №1 курсуватиме від Залізничного вокзалу по Київській, Театральній та Бердичівській до площі Польової.

Читайте також: «І в місті, і в районі із заздрістю розповідалося про лазню в "Сільгосптехніці" із сауною та басейном»

Читайте також: У Житомирі в серпні діятимуть акційні ціни для власників домашніх улюбленців у КП «Центр захисту тварин»

Зазначимо, що посилення ролі громадського транспорту - пріоритет Плану сталої міської мобільності. Незабаром управління транспорту і зв’язку міської ради замовить розробку нової комплексної схеми руху руху громадського транспорту у Житомирі. Проєктну організацію визначатимуть на конкурсній основі. Перші пів року організація вивчатиме та аналізуватиме пасажиропотік, сформує пропозиції щодо раціональної мережі . Потому – будуть подані проміжні рекомендації та розроблятиметься модель маршрутної мережі з урахуванням кількості автобусів та населення та пріоритету електротранспорту.

Джерело: сайт Житомирської міської ради

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#транспорт #житомирщина #житомирська #область #тролейбус #тролейбусний маршрут #новини #інформація #зміни #новини житомира #житомиряни #новини житомирщини
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Останні новини
Оголошення
live comments feed...