АЗС
14:50, 12 січня 2022 р.
Надійне джерело
У Житомирі чоловік розрахувався карткою і витратив додаткові кошти — переплатив за пальне, бо підприємцю потрібно обслуговувати термінал
АЗС
До ГУ Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшло звернення споживача щодо розрахунку за пальне на одній із АЗС м. Житомира.
Читайте також: Загадковий підвал урочища Дуби на Житомирщині відкриває свої таємниці
У скарзі заявник зазначає, що при оплаті за пальне безготівково (банківською карткою через термінал), вартість пального збільшено на 31 коп. за літр. За зверненням споживача проведено перевірку дотримання законодавства про захист прав споживачів у суб’єкта господарської діяльності. Під час заходу підтверджено факти викладені у скарзі споживача.
Так, під час контрольної перевірки правильності розрахунку зі споживачем, здійснюючи розрахунок з використанням електронних платіжних засобів (карткою), було встановлено факт зняття додаткових коштів, хоча ціна бензину зазначена на інформаційному табло без урахування цих коштів, чим порушено вимоги Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006р. № 833 та Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою КМУ від 20.12.1997р. №1442.
Наразі, суб’єкт пояснює вказану ситуацію необхідністю сплачувати відповідні кошти банку за обслуговування терміналу. За вказане порушення передбачена адміністративна відповідальність, зокрема накладення штрафу на винну особу відповідно за статтею 1552 ч.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (в розмірі від 2-х до 15-ти неоподаткованих мінімумів доходів громадян).
У ході перевірки спеціалістами управління захисту споживачів було надано роз’яснення суб’єкту господарювання щодо порушення ним вимог чинного законодавства та складено протокол про адмін.правопорушення на відповідальну особу.
Варто зазначити, що аналогічні ситуації спостерігаються також у закладах торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами, закладах ресторанного господарства, про що свідчать неодноразові звернення мешканців Житомирщини. При виявленні таких фактів радимо звернутися з письмовою заявою до Головного управління Держпродспоживслужба в Житомирській області у будь-який зручний спосіб (м.Житомир, вул. Гагаріна,55, e-mail : [email protected].).
Джерело: Головне управління
Держпродспоживслужби в Житомирській області
Читайте також: «Житомиргаз Збут» інформує: якою буде ціна газу для населення у січні
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Від музейних колекцій до архітектурних памʼяток: як ЄС допомагає рятувати культурну спадщину України
Партнерський матеріал
09:00
7 листопада
16:35
6 листопада
Оголошення
19:28, 6 листопада
10:15, 29 жовтня
16:21, 30 жовтня
16:21, 30 жовтня
19:28, 6 листопада
live comments feed...