14:30, 9 грудня 2010 р.
10 грудня – День прав людини. В Україні проходить тиждень права
“Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь у встановлений законом строк”, - зазначено у статті 40 Конституції України.
Звернення громадян є важливим засобом захисту та однією з організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод.По-перше, звернення громадян - одна з форм участі на¬селення в державному управлінні, у вирішенні державних і суспільних справ, можливість активного впливу громадянина на діяльність органів державної влади й місцевого самовряду¬вання. На сьогоднішній день цей аспект вимагає якісно нового підходу до розкриття потенціалу волевиявлення людей у процесі формування та реалізації державної політики. По-друге, звернення - це спосіб відновлення порушеного права громадянина через подання до органів державної влади и місцевого самоврядування заяв, клопотань, пропозицій, зауважень та скарг. І по-третє, звернення є важливою формою контролю за законодавством.
Звернення громадян стосуються різних напрямів діяльності суспільства й держави, але, як правило, мають єдину мету - акцентувати увагу відповідних органів і посадових осіб на необхідності розв'язати проблеми, що зачіпають суспільні інтереси або інтереси конкретної особи.
Разом з тим звернення громадян як носії інформації мають важливе значення для вирішення питань, пов'язаних із забез¬печенням прав і свобод людини й громадянина, державної, господарської та соціально-культурної розбудови, управління різними галузями та сферами економіки, адміністративно-політичної діяльності.
Своєчасний і об'єктивний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є першорядними обов'язками фахівців ДПА в Житомирській області, бо саме завдяки поєднанню інтересів держави і громадян, ефективній співпраці з платниками податків формується позитивний імідж органів державної податкової служби України.
За результатами аналітичної довідки стану роботи з розгляду звернень громадян у січні-листопаді 2010 року до органів державної податкової служби у Житомирській області надійшло 250 письмових звернень громадян, що не змінилось в порівнянні з відповідним періодом 2009 року (250 звернень).
Найбільша кількість письмових звернень надійшла на розгляд:
ДПІ у м. Житомирі – 109;
Новоград-Волинської ОДПІ – 18;
Коростишівської МДПІ – 11;
Коростенської ОДПІ – 10;
Овруцької МДПІ – 8;
Бердичівської ОДПІ – 7.
Відповідно тематики звернень, то найбільш актуальними були питання:
податок з доходів фізичних осіб – 47;
оподаткування доходів від підприємницької діяльності - 20;
реструктуризація податкового боргу – 12;
контрольно-перевірочна робота – 46;
інформування про ухилення від сплати податків – 24.
Протягом січня-листопада 2010 року надійшло 6 скарг, що не змінилось в порівнянні з відповідним періодом 2009 року (6 скарг).
Особистий прийом громадян посадовими особами ДПС області здійснюється через громадські приймальні, згідно графіків прийому громадян.
Графік прийому постійно доводиться до відома громадян через ЗМІ, на семінарах та розмішений на інформаційних стендах при кожній ДПІ області та при консультпунктах.
Протягом січня-листопада 2010 року посадові особи ДПС області здійснили 89 прийомів громадян, що не змінилось в порівнянні з відповідним періодом 2009 року (89 особистих прийомів).
Звернення громадян до посадових осіб області щодо недоліків у роботі ОДПС відсутні.
Найбільше особистих прийомів здійснено керівниками:
ДПІ у Малинському районі – 11 прийомів;
Коростишівській МДПІ – 6;
ДПІ у м. Житомирі, ДПІ у Радомишльському, Лугинському районах,– по 5;
Бердичівській ОДПІ, Овруцькій МДПІ – по 4;
Коростенській ОДПІ, ДПІ у Олевському районі – по 3.
Серед питань, з якими до посадових осіб органів ДПС області зверталися громадяни, були питання:
податок на додану вартість – 14;
податок з доходів фізичних осіб – 11;
податкові соціальні пільги – 4;
оподаткування доходів підприємницької діяльності – 7;
плата за землю – 3;
фіксований сільськогосподарський податок – 3;
реструктуризація податкового боргу – 5;
контрольно-перевірочна робота – 7;
з питань працевлаштування – 15;
інші – 9.
На всі звернення громадян було надано відповідь без порушення терміну та згідно чинного законодавства.
Щомісяця питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян розглядається на апаратних нарадах ДПА в області та у ДПІ.
Підрозділами ДПС області через засоби масової інформації проводиться роз'яснювальна робота щодо податкових роз'яснень та коментарів провідних фахівців до нормативно-правових актів, розроблених ДПА України. Так, у січні-листопаді 2010 року в ЗМІ розміщено 297 матеріалів, на веб-сайті розміщено 114 матеріалів.
З питань розгляду звернень громадян організовано та проведено 216 семінарів з громадянами та 94 семінарів з працівниками ОДПС.
Також з початку 2010 року ДПА в Житомирській області було проведено 1575 сеансів теле¬фонного зв'язку «гаряча лінія», під час проведення яких громадяни мали змогу звернутися безпосередньо до кері¬вного складу.
Також нагадуємо, що в кожному приміщенні податкової інспекції діє прий¬мальня громадян, що забезпечує право громадян на звер¬нення.
Особистий прийом громадян посадовими особами ДПА в Житомирській області проводиться за попереднім записом згідно з затвердженим графіком. Графік особистого прийо¬му розмішено на інформаційних стендах в приміщеннях податкових інспекцій та на веб-сайті ДПА в Житомирському районі.
Сектор масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян
ДПА у Житомирській області
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:49
7 жовтня
12:00
7 жовтня
У Кам’янському продають легендарний завод: які потужності має
Новини компаній
17:00
4 жовтня
15:40
4 жовтня
Оголошення
16:25, 27 вересня
14:04, 26 вересня
14:04, 26 вересня
14:04, 26 вересня
19:45, 26 вересня
live comments feed...