• Головна
  • Житомирянка поскаржилася на якість води — водоканал зв’язався з нею і розбирався у проблемі
ВОДОКАНАЛ
13:44, 13 червня 2023 р.
Надійне джерело

Житомирянка поскаржилася на якість води — водоканал зв’язався з нею і розбирався у проблемі

ВОДОКАНАЛ

Соціальними мережами шириться пост, у якому житомирянка поскаржилася на якість води з-під крану.

«Ми зв’язалися із авторкою посту, вияснили, за якою адресою вона проживає і дізналися про те, що вода такою, якою вона є на світлині, текла з крану протягом кількох годин того дня, коли за її адресою проводилися ремонтні роботи.

Наразі якість води нормалізувалася, але жінка поцікавилася, чому вона має жовтуватий відтінок», - розповідають в КП «Житомирводоканал» міської ради.

Про те, чому вода може мати рудий відтінок під час виникнення аварійних ситуацій на водогоні? Пояснює місцевий водоканал тут.

Отже, вкотре пояснюємо. Щороку влітку маємо одні і ті ж проблеми, зумовлені незадовільним «станом здоров’я» нашого єдиного джерела водопостачання – р. Тетерів. Високі температури пришвидшують цвітіння водоростей у водоймі, що, безперечно, впливає на її колірність.

Вплинути на сезонні явища, які відбуваються в річці КП «Житомирводоканал» не може, адже за останні десятиліття антропологічне навантаження на річку зробило свою справу: раніше ми мали воду 1-го класу якості, тобто чисту, зараз 4-го, тобто дуже забруднену.

Що може робити водоканал і, власне, робить у цій ситуації – то це підбирає оптимальну схему очистки води, але неодмінно з урахуванням вимог безпечності. Наразі, зокрема, комунальники збільшили дозу реагентів, за допомогою яких здійснюється водопідготовка, до максимально можливого рівня.

У місцевому водоканалі зауважують, що нині є несуттєве погіршення ЛИШЕ органолептичних показників води: запаху та/або кольору. За мікробіологічними, фізико-хімічними та радіологічними показниками вода є БЕЗПЕЧНОЮ!

Місцевий водоканал звернувся до житомирян із пропозицією перевірити якість води в їхніх оселях і за необхідності провести промивку мереж – наразі є лише ОДНА така заявка.

«Дуже просимо вас, якщо ви справді стикаєтесь із проблемою і бажаєте не просто поговорити про неї, а й вирішити її, – лишайте скарги на якість води нашій аварійно-диспетчерській дільниці: 0 412 24 08 10», - просять комунальники.

КП «Житомирводоканал» нагадує, що у випадку проведення робіт на водогоні якість води може погіршитися, адже у результаті зупинки і подальшого запуску води у внутрішньоквартальних та внутрішньобудинкових мережах, під час зупинок і перезапуску насосного обладнання, осад, що накопичився в трубах, піднімається і потрапляє безпосередньо у крани споживачів.

«Таке явище скороминуще, адже після відновлення нормального функціонування водогону, - ситуація стабілізується. Якщо ж ви спостерігаєте таке явище більше доби, а повідомлення про проведення ремонтних робіт за вашою адресою відсутнє – обов’язково повідомте нас, аби ми могли з’ясувати його першопричину і усунути можливу аварійну ситуацію», - зазначають у водоканалі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#водоканал #водопостачання #новини житомира #новини житомирщини #адреси #комунальники #робота #бригади водоканалу
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...