12:05, 14 січня 2011 р.
Робота зі зверненнями громадян
13 січня 2011 року відбулося чергове засідання виконавчого комітету Житомирської міської ради. В.о.начальника відділу зі зверненнями громадян міської ради Світлана Гайова прозвітувала про виконану роботу у 2010 році. Зокрема, вона зазначила, що у минулому році до міської ради надійшло 22487 звернень від громадян, у яких порушено більше 25 тисяч питань. Найбільше житомиряни звертаються з питань соціального захисту населення (30%), питання житлово-комунального господарства (16%), питання будівництва державного житлового фонду (10 %) та ін.
С.Гайова також зазначила, що 50% звернень розглянуто із позитивним результатом. Разом з тим мають місце факти недостатнього рівня виконавської дисципліни. Так, порушено термін розгляду по 178 зверненнях.
“Окрім того, що відповідь має бути надана заявнику у відповідний термін, звертаю увагу усіх виконавців на якість відповідей. Треба добре опрацьовувати кожен лист і аргументувати його ”, - зазначив міський голова Володимир Дебой.
В.Дебой також наголосив на необхідності зменшення кількості повторних звернень житомирян із одного і того ж питання, а також відпрацюванні чіткої організації прийому громадян та зворотньої дії телефонних звернень.
Міський голова також нагадав, що у місті працюють депутатські приймальні, де кожен депутат міської ради має приймати житомирян та вирішувати проблеми району,
Управління по зв'язках з громадськістю міської ради
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
14:17
Вчора
Дрес-код для хвостиків: Як привчити собаку чи кота до одягу
Новини компаній
13:00
Вчора
15:00
9 грудня
Як заспокоїтись в стресовій ситуації: 5 швидких методів
Новини компаній
12:26
9 грудня
ТОП новини
Оголошення
16:53, 2 грудня
16:53, 2 грудня
18:52, Вчора
16:53, 2 грудня
16:53, 2 грудня
live comments feed...