• Головна
  • Як організовується оперативне обслуговування електроустановок?
УПРАВЛІННЯ ІНСПЕКЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
08:30, 1 січня
Надійне джерело

Як організовується оперативне обслуговування електроустановок?

УПРАВЛІННЯ ІНСПЕКЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Як організовується оперативне обслуговування електроустановок?

Як організовується оперативне обслуговування електроустановок?

Інформує Управління інспекційної діяльності у Житомирській області.

Оперативне обслуговування електроустановок може здійснюватися як місцевими оперативними чи оперативно-ремонтними працівниками, за якими закріплена ця електроустановка, так і виїзними, за якими закріплена група електроустановок.

Вид оперативного обслуговування, кількість оперативних працівників в зміну чи на електроустановці визначаються особою, відповідальною за електрогосподарство, за узгодженням з керівництвом підприємства (організації) і зазначається в місцевих інструкціях.

До оперативного обслуговування електроустановок допускаються працівники, які знають оперативні схеми, посадові і експлуатаційні інструкції, інструкції з охорони праці, особливості обладнання і пройшли навчання, дублювання та перевірку знань цих ПБЕЕС та ПТЕ.

Управління інспекційної діяльності у Житомирській області

Як організовується оперативне обслуговування електроустановок?, фото-1
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#управління інспекційної діяльності #інспекція #новини житомира #новини житомирщини #перевірка #інспекційна діяльність
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...