• Головна
  • У Житомирі впроваджують системи контролю GPS-моніторингу пасажирського та комунального транспорту
16:31, 6 лютого 2014 р.

У Житомирі впроваджують системи контролю GPS-моніторингу пасажирського та комунального транспорту

Проект Програми сприяння інформаційно-комунікаційній підтримці, координації та контролю підприємств, установ, організацій міста, задіяних в життєзабезпеченні населення м. Житомира на 2014 – 2016 роки презентувала під час засідання виконавчого комітету 05 лютого 2014 року в.о. директора КП «Міський інформаційний центр» Тетяна Огієнко.

Про це повідомляє управління по зв’язках з громадськістю міськради.

«Даний проект виноситься на розгляд виконавчого комітету у зв’язку з необхідністю комплексного використання наявних сил та засобів служб життєзабезпечення та комунальних підприємств міста, призначених для ліквідації нештатних побутових ситуацій, надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціального характеру, контролю та ефективної роботи служб життєзабезпечення та комунальних підприємств, дотримання правил громадського порядку, дорожнього руху, благоустрою, руху громадського транспорту, збереження комунального майна, спрямування та координації роботи дорожньо-прибиральної техніки муніципальних служб в період складних погодних умов», – зазначила Тетяна Огієнко.

За словами Тетяни Огієнко, ресурсне забезпечення Програми на 2014 – 2016 роки складе 2 млн. 685 тис. грн.

Одним із важливих напрямків Програми є впровадження системи контролю GPS-моніторингу пасажирського та комунального транспорту. Завдяки цьому з’явиться можливість відстежувати місцезнаходження транспорту в режимі реального часу, аналізувати ситуацію про ефективність виконання графіків пасажирських перевезень, звітів про рух за будь-який проміжок часу по комунальному транспорту та пасажирським перевезенням.

«На аварійно-диспетчерську систему ще не накладено систему контролю GPS-моніторингу за комунальним транспортом і пасажирськими перевезеннями. Поки система GPS-моніторингу є стаціонарно встановленим робочим місцем на комп’ютері», –зазначила Тетяна Огієнко.

Такі системи зараз встановлені в управлінні комунального господарства та управлінні житлового господарства, а також в КП «Міський інформаційний центр», що дозволяє он-лайн відстежувати рух комунального транспорту в режимі реального часу.

Пріоритетним напрямком Програми є удосконалення роботи аварійно-диспетчерської мережі з впровадженням сучасних інформаційно-технічних засобів для забезпечення оперативної реєстрації та відповідного реагування на звернення жителів міста.

Також під час доповіді Тетяна Огієнко розповіла та продемонструвала принцип роботи в режимі реального часу Аварійно-диспетчерської служби на інтерактивному муніципальному порталі «Комунал».

«На порталі публічно доступна інформація про стан виконання робіт згідно отриманих звернень через аварійно-диспетчерську систему м. Житомира», – зазначила Тетяна Огієнко.

За її словами, будь-який громадянин, маючи доступ до мережі Інтернет, може отримати інформацію про стан виконання проблем: відкритими чи закритими вони є, може переглянути увесь перелік робіт за номером проблеми, часом або за адресою.

На сайті також фіксується номер проблеми, дата, час її занесення в систему, організація та виконавець тих чи інших проблем. Є також можливість подивитись на проблему на карті. На карті відкривається детальна інформація про проблему: закриті проблеми позначаються зеленими позначками, відкриті – червоними. Крім того, на них зазначається адреса проблеми і скорочена назва закладу, який вирішуватиме проблему, статус виконання проблеми тощо.

Інтерактивний муніципальний портал «Комунал» дозволяє подивитись побудинковий облік фактичних витрат, коли мешканець певного будинку матиме змогу переглянути, скільки коштів та на які саме роботи їх витрачено при обслуговувані його будинку, які і скільки саме матеріалів використано під час проведення ремонту.

Також дана система дозволяє контролювати вивезення сміття з використанням фотофіксації. За допомогою спеціального додатку на місці, звідки вивозиться сміття, водій сміттєвоза буде робити два фото – «до» і «після» виконаних робіт. Ці фото автоматично відображатимуться в системі з інформацією про час та місце події.

За аналогією, інспектори з благоустрою матимуть змогу фіксувати порушення в он-лайн режимі, наприклад, відкриті люки, неприбрані території та ін.

На засіданні виконавчого комітету Програму було погоджено.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...